Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ver ga jij ?

Pagina's : [1] 2

Petit_Taxi
27-04-2003, 02:25

Met het boycotten van producten uit de VS... In hun globale economische en culturele dominantie ontkom je er niet aan. Okee wegblijven bij McDoanalds enzo wil nog wel lukken, maar bij duurzamere producten wordt het een heel stuk moeilijker. Ik bedoel je kan vrijwel zeker zeggen dat in jouw computer een "intel" of "AMD" processor zit. Intel is in 2002 goed voor een omzet van $26.7 Miljard. Als er veel competitie bestaat in een bepaald marktsegment dan wordt het maken van een alternatieve keuze voor een ander produkt van een niet Amerikaans bedrijf een heel stuk makkelijker, maar soms gaat dat dus niet. Hoe ver gaan jullie?

arabicpassion
27-04-2003, 02:36
nope geen tyd voor dit....er zijn veel ergere dingen op de wereld en als ik me hier ook nog eens druk over moet gaan maken, sorry teveel hoofdpijn...maarre kon je niet iets anders bedenken op de vroege ochtend?

Petit_Taxi
27-04-2003, 15:57
Owjah je hebt gelijk man... Echt wel dat er ergere dingen zijn in de wereld, neem nou bijvoorbeeld de oorlog in Irak die tegen hun wordt gevoerd door de Japanners. Oh nee wacht effe dat waren de Amerikanen...juist jah de amerikanen die als het aan hun ligt het hele middenoosten willen hervormen in hun evenbeeld. Jah het was laat dus let niet op spelfouten.

doe
27-04-2003, 20:45
De VS boycotten is heel moeilijk Want bijna alles om je heen heeft een VS-achtergrond. Ik neem aan dat besturingssysteem Windows van Microsoft is. Als jij die zou boycotten hadden wij waarschijnlijk dit bericht nog eens niet gelezen.

GangstaLovin
27-04-2003, 21:49

Origineel gepost door Corrie Ik boycott niets, vind boycotten nonses en schadelijk voor de verkeerde groeperingen........ Je raakt er het hardste de gewone lagere werknemers mee, de hoge piefen missen dat kleine beetje geld echt niet.......... Ben het helemaal met je eens :zwaai:

Petit_Taxi
30-04-2003, 01:36
Origineel gepost door Corrie Ik boycott niets, vind boycotten nonses en schadelijk voor de verkeerde groeperingen........ Je raakt er het hardste de gewone lagere werknemers mee, de hoge piefen missen dat kleine beetje geld echt niet.......... They make good movies... Junk food unlike any other country... But their foreign politics is biased, hypocritical, egocentric, opportunistic... etc. etc. Now that there is what u can call nonsense. Dat je die hoge piefen er niet mee raakt is de reinste onzin. Nogmaals ze moeten doen wat ze niet laten kunnen (vooral binnen de vs graag!), maar de realiteit is helaas niet zo. Een boycot is naar mijn mening op zijn plaats.

sweety_me
30-04-2003, 14:19
als je alles gaat boycotten kan je nix meer kopen. Dat gaaat voor mij te ver. Ik doe daar niet aan mee.

Amazoullou
30-04-2003, 16:45
Ik neem per maand drie produkten van de VS die ik niet meer koop. Pas wanneer ik zeker weet dat ik die drie produkten kan vervangen door andere produkten die NIETS te maken hebben met de VS , neem ik er drie andere. AMAZOULLOU DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN

Tunes27
07-01-2012, 22:54
boycot internet!

Beelzebozo
07-01-2012, 23:00
Poll: Hoe ver gaan julliePoll: Hoe ver gaan julliePoll: Hoe ver gaan julliePoll: Hoe ver gaan jullie? o Ik koop absoluut geen produkten uit de Vo Ik koop absoluut geen produkten uit de VS o Zoveel mogelijk, maar "lukt" niet altijd o Doe ik niet :haha:

Pagina's : [1] 2