Bekijk originele versie : ik ben zwanger denk ik help?
miss19oujdia
31-12-2005, 21:28
salam alikoum
Ik eergister en gister 3 testjes gedaan en die waren alle 3 positief, is het wel betrouwbaar of niet ik heb wel buikpijn net alsof je ongesteld wordt maar dat wat minder, en ook af en toe misselijk ik weeet het nu effe niet wat denken jullie
Nou, uhm..heel simpel..Ik denk dat je zwanger bent..:)
Ga anders even langs de huisarts..
Succes!
badparel
31-12-2005, 21:34
als je net zwanger ben kan je rondlopen met een gevoel alsof je ongie moet worden,gayr inshallah drie testen die positief zijn betekent dat je zwanger ben!!!allahie kemal bilgayr inshallah!
miss19oujdia
31-12-2005, 21:34
en buikpijn is dat normaal en elmoushkila ik heb niet bijgehouden ik ben wel shi ander half maand niet ongesteld geworden maar had het nooir bijgehouden dus ik weet ook niet hoe ver ik ben wat moet ik eigenlijk nu doien de stappen
miss19oujdia
31-12-2005, 21:35
inshaellah dankjewel hoe moet ik erachter komen hoever ik ben
Ja, je bent zeker zwanger meid, mabrouk ehleek..
Badparel waar ben je.........
badparel
31-12-2005, 21:37
lieverd wanneer was je laatste menstruatie dag?dus de eerste dag dat je voor het laatst ongesteld was?dan zal ik het voor je uitrekenen
badparel
31-12-2005, 21:38
Ja, je bent zeker zwanger meid, mabrouk ehleek..
Badparel waar ben je.........
:D ik ben fearfactor aan het kijken....
miss19oujdia
31-12-2005, 21:43
elmoushkila dat weet ik niet de laatste keer was ongeveer eind oktober maar het was niet echt ongesteld was meer een paar druppeltjes bloed 1,5 dag
badparel
31-12-2005, 21:50
als je cyclus normaal 28 dagen duurt dan zou je nu in je 9de week zitten als ik tel vanaf ongeveer 25 oktober,maar jah je moet een afspraak gaan maken bij de verloskundige die je doorverwijst voor een echo en daar kan je precies mee zien hoe ver jebent inshallah
miss19oujdia
31-12-2005, 21:55
wat kan het beste doen ik weet echt niks de stappen die ik nu moet weten en hoe lat duurt het voor dat je een ego mag gaan doen
badparel
31-12-2005, 22:04
maandag inshallah de verloskundige bellen en maak een afspraak daar en dan zal je wel gelijk terecht kunnen voor een echo,gayr inshallah bel maandag maar gelijk de verloskundige praktijk en die helpen je verder
Meid je bent zwanger mabroek!! Gewoon maandag zoals badparel gezegd heeft bellen naar een willekeurig verloskundige praktijk bij jou in de buurt, vertel je verhaal en dan maakt ze een afspraak met je bij de gyn om een echo te doen.. suc6!!!!!!!!!!!!!!
lady.leila
01-01-2006, 01:26
je bent gewoon getrouwd hoop.
ik ga er van uit dat je getrouwd bent.
je bent gewoon getrouwd hoop.
ik ga er van uit dat je getrouwd bent.
Ik hoop het wel voor haar... anders is het zeker elmoshkila
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.