Bekijk originele versie : mooie slaapkamer!!!!!!!!!!!!
lalaasma
31-12-2005, 17:17
Hey ladies,
Ik heb pas een huis gekocht samen met mn mannetje.
Maar nu wil ik hem gaan inrichten. Alleen het probleem is dat ik geen leuke slaapkamer kan vinden. Ik vind alleen van die turkse glans gedoe of houten gedoe. Maar dat wil ik niet ik ben op zoek naar een mooie,hoge, luxe bed. van die amerikaanse bedden, snappie. Dus wie o wie heeft website of een adresje voor me. Ik zou die gene echt heel erg dankbaar zijn.
Mohim groetjesssssssssssssssssssssss
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nadoriiaa
31-12-2005, 17:23
bij de ikea kun je pragtige luxe bedden kopen en in duitsland ik ben daar naar een winkel geweest (als je interesse hebt mail ik je het adres) en ik stond met mijn mond open te kijken egt mooie slaapkamers..
mohiem hoor t van je beslama zina....
lalaasma
31-12-2005, 17:27
hey,,
ja ikea heeft wel mooie dingen maar best wel simpel en meestal van hout.
MAar die winkel in Duitsland daar wil ik best meer over weten. En hebben ze geen website????
Dank je...........
nadoriiaa
31-12-2005, 17:37
nou ga t ff opzoeke die adres ma3asalama
Hey ladies,
Ik heb pas een huis gekocht samen met mn mannetje.
Maar nu wil ik hem gaan inrichten. Alleen het probleem is dat ik geen leuke slaapkamer kan vinden. Ik vind alleen van die turkse glans gedoe of houten gedoe. Maar dat wil ik niet ik ben op zoek naar een mooie,hoge, luxe bed. van die amerikaanse bedden, snappie. Dus wie o wie heeft website of een adresje voor me. Ik zou die gene echt heel erg dankbaar zijn.
Mohim groetjesssssssssssssssssssssss
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bij leenbakker kan je best mooie dingen voor goedkope prijzen krijgen, je kan altijd kijken of er wat bij ligt voor jou.
sallywoman
01-01-2006, 21:14
Ik heb alles in grenen is ook mooi hoor met naturel en lichte kleuren beige en zo .En aan de muur schilderijen met een kleurtje en heb de slaapkamer monaco wit geverfd.Word hij heel romantisch van tis maar waar je van houd als hij af is zal ik foto hierop gooien insallah
sennae11
02-01-2006, 16:25
Ik heb een bamboe slaapkamer krijg daar veel complimenten over, misschien ook iets voor jou? kijk op www.trimate.nl
dolfijn1977
02-01-2006, 16:51
Beterbed heb heel mooie bedden. of Trendhopper ,
Nou leenbakker moet je niet doen meid,
slecht kwaliteit,
Beterbed heb heel mooie bedden. of Trendhopper ,
Nou leenbakker moet je niet doen meid,
slecht kwaliteit,
goedkoop hoef niet altijd te betekenen slecht kwaliteit. Ik ken iemand die een slaapkamer heeft gekocht en het is echt kersen hout niet mijn smaak maar wel een kwaliteit. Ik heb de zelfde slaapkamer bij mores, voor veel meer geld gezien. Ze wil toch een leuke slaapkamer en niet de naam van de winkel kopen;)
ewa ieder zen eigen menning als ik een mooie slaapkamer kan kopen voor een leuke prijs zal ik dat doen. Ik ben niet van die mensen die voor de naam gaat. al moet ik zeggen dat het met kleding anders ligt:maf2: maar ja die hebben gewoon leuker kleding:kus:
je kan bij driehoek in amsterdam noord hele mooie en luxe dingen vinden van bankstellen tot slaapkamers ik heb mijn huis ook van daar ingericht het is een beetje prijzig maar je kan d´r lang mee doen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.