Bekijk originele versie : Echt irritant..
Wie heeft ook weleens? Op msn.. mensen voegen je toe en dan gaan ze aan jou vragen..
"Wie ben jij???"
Ik weet een onzinnige topic.. Ik wou het gewoon effe kwijt! maar ik vind dat echt zo irritant! Het in prencipe net zoiets als je iemand beld...en dan gaat vragen wie ben jij?
Grr.....
Afz. Louisa
Somaya_Riffia
26-04-2003, 20:30
Origineel gepost door Ayliah
Wie heeft ook weleens? Op msn.. mensen voegen je toe en dan gaan ze aan jou vragen..
"Wie ben jij???"
Ik weet een onzinnige topic.. Ik wou het gewoon effe kwijt! maar ik vind dat echt zo irritant! Het in prencipe net zoiets als je iemand beld...en dan gaat vragen wie ben jij?
Grr.....
Afz. Louisa
Als iemand zich toevoegt die ik niet ken, 'blok' ik diegene direct...:hihi:
Dus dan krijgen ze niet eens de kans te vragen wie ik ben :D
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Als iemand zich toevoegt die ik niet ken, 'blok' ik diegene direct...:hihi:
Dus dan krijgen ze niet eens de kans te vragen wie ik ben :D
Ja, dat is ook een manier.. Maar ik ben altijd zo nieuwsgierig ik vraag altijd hoe diegene aan mijn email is gekomen en als die niet wil zeggen, dan pas die block er op..
:D
Somaya_Riffia
26-04-2003, 20:54
Ik bespaar me die moeite :D
Direct Blok er op :bril:
ps: Heeft hier niets mee te maken maar heb je verhaal gelezen..ik moet zeggen je kan goed schrijven :)
hafid_freak
26-04-2003, 21:05
Origineel gepost door Ayliah
"Wie ben jij???"
Grr.....
Afz. Louisa
:p sorry :p
laboudanda
26-04-2003, 21:10
MZN freaks voegen iedereen toe en dat geld ook voor de YASSIE LEDEN!
POINT AUS!
NEXT!
Is idd irritant.
Bij mij is het helemaal erg, een of andere chick gebruikt mijn naam op zo'n arabische site, en nu word ik steeds toegevoegd door irritante mensen die slecht engels spreken..
Wallah soms door 5 mensen op 1 dag, maar ik blokkeer nu ook iedereen gelijk, want ik weet hoe ze aan mn adres komen..
Salaam
Somaya_Riffia
26-04-2003, 21:25
Origineel gepost door Mixed_Angel
block
en als ze online zijn vragen wie ze zijn en hoe ze eraan komen, doen ze moeilijk en gaan liegen
dan block en opzouten delete
That's the spirit :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.