Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje over naai machine

boyengirl
30-12-2005, 15:48

dames heb een naai machine ge kregen lang geleden maar heb hem maar is van zolder gehaald maar nu dus de vraag het stiksel aan de onder kant zit heel erg los zwaar los wat moet ik doen heb van alles geprobeert maar niks lukt ik kan het draad er door hene spanen en ook die van dat klosje van benden en daar hout het dan ook mee op hihihihihi dus wie kan mij helpen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx boy en girl

zetouna30
31-12-2005, 11:17
hallo ik naai zelf heel veel , maar als je garen aan de onderkant van je sof los zit dan heb je iets boven niet goed gedaan met inrijgen. zit de fout aan de bovenkant van je stof dan ligt het aan je spoelhuisje. kijk maar even en dan hoor ik wel of het is gelukt. suc6

boyengirl
31-12-2005, 11:24
bedankt schat ik denk dat je gelijk hebt hhaah als ik zo zie zit dat draad boven ook niet goed gespannen erg bedankt xxxxxxxxxxxxxxxxxx b&g dat je een gezond mooie babytje mag krijgen en een fijne bevalling

zetouna30
31-12-2005, 11:28
ok suc6 meid hoop voor je dat je gauw achter je naaimachine kan gaan zitten en dat hij het ook echt gaat doen hahah. ik wordt er altijd gek van als het niet lukt. en over de bevalling het schiet al op nu , ben nu ook heel bewust dat ik niet veel tijd meer heb . ben met van alles en nog wat aan het doen in huis hoop dat het op tijd af is . hahah. insha,Allah