Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Krijg je haar uitval door het dragen van Hijab?

Pagina's : [1] 2

ambtenaartje
30-12-2005, 11:56

Sellamoe alaikoem.... ik draag sinds kort een Hijab en merk dat ik ineens veel haar uitval heb? komt het daardoor.. of door mijn shampoo die ik gebruik.. ik gebruik namelijk Fructise shampoo help me! ik wil nog niet mijn haar verliezen :confused: groetjes

WhiteRose
30-12-2005, 12:05
In Fructise Shampoo zitten siliconen, en die zijn slecht voor je haar. Stap over naar een andere shampoo en kijk wat het resultaat dan is na een tijdje. Succes!

Personality
30-12-2005, 12:12
Sellamoe alaikoem.... ik draag sinds kort een Hijab en merk dat ik ineens veel haar uitval heb? komt het daardoor.. of door mijn shampoo die ik gebruik.. ik gebruik namelijk Fructise shampoo help me! ik wil nog niet mijn haar verliezen :confused: groetjes Het kan er wel mee te maken hebben....maar kan ook door stress of slecht leefgewoontes en dan in combinatie..... In winkeltje "tuinen"hebben ze volgens mij een biologische shampoo dat rasoel heette...ik heb het zelf niet gebruikt, maar ik hoor dat het wel goed schijnt te zijn..ik wil hem namelijk ook uitproberen.....

ambtenaartje
30-12-2005, 12:46
In Fructise Shampoo zitten siliconen, en die zijn slecht voor je haar. Stap over naar een andere shampoo en kijk wat het resultaat dan is na een tijdje. Succes! oh ok.. dat zal ik doen.. :goedzo:

Magrebia
30-12-2005, 12:48

Toen ik Fructis shampoo gebruikte, had ik ook veel meer haaruitval dan nu, dus probeer inderdaad eens een andere shampoo

Tangaouia_sanae
30-12-2005, 15:59
Toen ik Fructis shampoo gebruikte, had ik ook veel meer haaruitval dan nu, dus probeer inderdaad eens een andere shampoo Ja, ik heb daar ook last van gehad toen ik fructis gebruikte.. maar nu gebruik ik herball escenses > hele goeie shampoo en nu heb ik er geen last meer van.. het ligt dus denk ik gewoon aan de shampoo hoofddoek zal het wel niet zijn want ik draag al 4 jaar een hoofddoek en daar ligt het niet aan. stap gewoon over naar een andere shampoo en als het nog steeds zo blijft, dan kan het zo zijn dat het misschien door stress ofzo komt. succes ermee :kus:

ambtenaartje
30-12-2005, 16:21
Ja, ik heb daar ook last van gehad toen ik fructis gebruikte.. maar nu gebruik ik herball escenses > hele goeie shampoo en nu heb ik er geen last meer van.. het ligt dus denk ik gewoon aan de shampoo hoofddoek zal het wel niet zijn want ik draag al 4 jaar een hoofddoek en daar ligt het niet aan. stap gewoon over naar een andere shampoo en als het nog steeds zo blijft, dan kan het zo zijn dat het misschien door stress ofzo komt. succes ermee :kus: ja ga ik ook doen.. ik denk ook dat het aan die shampoo ligt thanx :goedzo:

Tangaouia_sanae
30-12-2005, 16:39
ja ga ik ook doen.. ik denk ook dat het aan die shampoo ligt thanx :goedzo: graag gedaan, meid :kus:

wipneusje
30-12-2005, 17:17
Ja, ik heb daar ook last van gehad toen ik fructis gebruikte.. maar nu gebruik ik herball escenses > hele goeie shampoo en nu heb ik er geen last meer van.. het ligt dus denk ik gewoon aan de shampoo hoofddoek zal het wel niet zijn want ik draag al 4 jaar een hoofddoek en daar ligt het niet aan. stap gewoon over naar een andere shampoo en als het nog steeds zo blijft, dan kan het zo zijn dat het misschien door stress ofzo komt. succes ermee :kus: grappig ik kreeg juist van die Herbal essence shampoos haaruitval, en dat stopte toen ik Andrelon ging gebruiken Heb ook lang de 2in1 shampoo van Fructis gebruikt, kreeg ik ook geen haaruitval van, maar van die Herbal shampoo wel..maar elke hoofdhuid is anders, waar de een tegen kan, kan de ander niet tegen

iemand17
30-12-2005, 17:33
Toen ik Fructis shampoo gebruikte, had ik ook veel meer haaruitval dan nu, dus probeer inderdaad eens een andere shampoo jah bij mij was dat precies hetzelfde het geval...nu gebruik ik head&shoulders en geen haaruitval meer..:D

ambtenaartje
30-12-2005, 18:55
grappig ik kreeg juist van die Herbal essence shampoos haaruitval, en dat stopte toen ik Andrelon ging gebruiken Heb ook lang de 2in1 shampoo van Fructis gebruikt, kreeg ik ook geen haaruitval van, maar van die Herbal shampoo wel..maar elke hoofdhuid is anders, waar de een tegen kan, kan de ander niet tegen sellam, ik heb nu ook Andrelon gekocht.. ik hoop dat ik daar ook geen haar uitval van krijg.. maar ik ga het proberen..

amiraatje20
30-12-2005, 18:58
.ik heb ook haaruitval sinds ik hoofddoek draag. vitamine b schijnen goed te zijn

loveevol
30-12-2005, 19:15
WAYOWWWWWWWWWWWWWWW< is dat echt waar??? ik gebruik ook die fructise. En heel toevallig heb ik ook sinds kort best wel haaruitval als ik douch damn ik ben bang geworden.

Fristi
30-12-2005, 19:18
Vitamine B? ik dacht vitamine D. Want door het gemis van zonnestralen (omdat je hoofddoek draagt) mis je een aantal vitaminen die je meekrijgt van de zon. Nl vitamine D. Wij zuiderse types komen in deze streken zowieso al vitamine D tekort omdat we meer zon gewend zijn (of onze voorouders toch en dat zit 'm in de genen). Dit is mij ooit eens verteld geweest, ik weet niet of het 100% waar is. groetjes

wipneusje
30-12-2005, 20:48

als je je hoofddoek te strak langs je hoofd doet dan kun je inderdaad haaruitval krijgen, je moet hem wat losser dan langs je hoofd Kappers raden mannen ook altijd af om vaak een pet te dragen, omdat ze dan sneller kaal worden, dus dan zou het ook zo met hoofddoeken kunnen zijn

Pagina's : [1] 2