Bekijk originele versie : thuis voelen
hoi allemaal
Ik vroeg mij iets af. Voelen jullie je wel thuis in Nederland? Doet Nederland wel haar best om jullie het naar je zin te maken?
Wat vind je goed en slecht aan de Nederlandse cultuur?
Groetjes
Bie
cj_tetuani
26-04-2003, 16:46
Origineel gepost door bie
hoi allemaal
Ik vroeg mij iets af. Voelen jullie je wel thuis in Nederland? Doet Nederland wel haar best om jullie het naar je zin te maken?
Groetjes
Bie
Wat vindt jij zelf? in het eerste plaats.
en daarna zullen de rest volgen
dus voel je thuis hier ?
zo ja, waarom?
zo niet , waarom niet?
:zwaai: :zwaai:
Nou ik wel: ik ben namelijk een 'echte' nederlandse...hier geboren enzo..ouders nederlands...En ik zou hier nooit weg gaan. Maar zeg nooit nooit...
Nee ik voel me absoluut niet thuis in Nederland.
Ondanks mijn moeder zelf een Nederlander is.
Maar het is gewoon dat Nederland geen sfeer heeft, en de mensen zijn niet zo warm, als de Arabieren.
Als het aan mij lag zou ik nu Spacend naar Egypte gaan, but nothing to do, mijn familie woont hier.
Ps Nederland word over 4 jaartjes veranderd, want dan ga ik in de kabinet, wtc zal mijn kabinet heten wtc---> water tieten centraleverwarming
Maar wel stemmen he, en dan zullen jullie zien hoe Nederland er uit zal zien, gewoon PICO BELO!!!
Ok toedeloetjes van hier tot Cairotje :zwaai:
DePaRaBier
26-04-2003, 16:50
`kben geboren en getogen in NL,
Kweet haast niet anders dan dat dit mn thuis is...
En als dingen me niet aanstaan, kan ik dat veranderen...
Easy ha...
Oh ja bijna vergeten te zeggen, zoals mijn vader altijd zegt: Masriya dit is een land voor lesebis en homos, Masriya als je in kabinet gaat moet je ze laten uitsterven net als dinos jaaaaahaaaaaaa dat ben ik dus van plan, dus over 4 jaartjes mevrouw de bie of meneer de bie of travestiet de bie ben je uitgestorven ja sorry ik wou je het slechte nieuws later uitbrengen maar mijn vader zei nee zeg nu tegen travestiet bie dus ja solly
ok toedeloetjes van hier tot tokiotjes
DePaRaBier
26-04-2003, 16:53
Origineel gepost door Masriya
Oh ja bijna vergeten te zeggen, zoals mijn vader altijd zegt: Masriya dit is een land voor lesebis en homos, Masriya als je in kabinet gaat moet je ze laten uitsterven net als dinos jaaaaahaaaaaaa dat ben ik dus van plan, dus over 4 jaartjes mevrouw de bie of meneer de bie of travestiet de bie ben je uitgestorven ja sorry ik wou je het slechte nieuws later uitbrengen maar mijn vader zei nee zeg nu tegen travestiet bie dus ja solly
ok toedeloetjes van hier tot tokiotjes
Zo Bie, nu weet je ook wat er gebeurt als 'Moslimpubers' naar de TMF Awards kijken mogen...:rolleyes:
Masriya, hier reageer ik niet op, want dat is een ander topic.
Masriya, hier reageer ik niet op, want dat is een ander topic.
Oh andere topic, ik zie geen andere topic, om de hoek van marokko.nl ofzo????
Lella_EL_Habiba
26-04-2003, 17:01
hoi allemaal
Groetjes
Bie
Ik voel me hier niet thuis
....En voel me in Marokko ook niet thuis...
ik ben een buitenlander hier en daar :(
maar in Marokko wel iets meer....tussen marokanen net als mij en tussen Fammilie..
cj_tetuani
26-04-2003, 17:12
De Nederlanders willen eigen wijken wonen
witte scholen
en als zij over integratie hebben, bedoelen assimilatie.
En als zij over vrijheid hebben. Bedoelen dat zij de vrijheid hebben om jouw te kwetsen en pijn te doen met hun uitspraken. En de naam van democratie en mening uiting.
De meerderheid van ons, zijn ze hier geboren. En zelf die worden niet geaccepteerd. Ook al spreken zij Nederlandse taal beter dan hun ouders. En laat ik zo zeggen ze spreken zelfs veel beter dan sommigen Nederlanders. Echt A.B.N. dat hoor je niet veel Nederlanders gebruiken. De zogenaamde lage klassen van de bevolking.
Je hoort niets anders dan. Allochtonen dit, en allochtonen dat. Altijd met hun vingers naar de allochtonen wijzen.
Hoe wil je dat ik hier thuis voel?
Ik zou toch willen. Maar dat wil de Nederlander niet.
Ze doen alles om mij dwars te zitten, zodat ik niet thuis zal voelen.
Origineel gepost door cj_tetuani
De Nederlanders willen eigen wijken wonen
witte scholen
en als zij over integratie hebben, bedoelen assimilatie.
En als zij over vrijheid hebben. Bedoelen dat zij de vrijheid hebben om jouw te kwetsen en pijn te doen met hun uitspraken. En de naam van democratie en mening uiting.
De meerderheid van ons, zijn ze hier geboren. En zelf die worden niet geaccepteerd. Ook al spreken zij Nederlandse taal beter dan hun ouders. En laat ik zo zeggen ze spreken zelfs veel beter dan sommigen Nederlanders. Echt A.B.N. dat hoor je niet veel Nederlanders gebruiken. De zogenaamde lage klassen van de bevolking.
Je hoort niets anders dan. Allochtonen dit, en allochtonen dat. Altijd met hun vingers naar de allochtonen wijzen.
Hoe wil je dat ik hier thuis voel?
Ik zou toch willen. Maar dat wil de Nederlander niet.
Ze doen alles om mij dwars te zitten, zodat ik niet thuis zal voelen.
IK zat al te wachten op je reactie :D
ps wtc over 4 jaar op me stemmen op water tieten centrale :D
CJ_tetuani...ik snap helemaal wat je bedoeld. Ik kan me daar ook heel erg aan ergeren. Mensen die zulke uitspraken doen, zijn verwende mensen die zich niet in een ander kunnen verplaatsen. Bovendien zijn ze bang: ze durven jullie niet aan te spreken. Waarom? Wat een boer niet kent, eet hij niet...
Waar woon jij CJ_tetuani? In de stad, op het platteland? Westen / oosten?
cj_tetuani
26-04-2003, 17:16
Hoe zo zat je op mijn reactie te w8ten?
:confused: :zwaai: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.