Bekijk originele versie : Intersectionnn
R.A.M.(een uitzending met onder andere een stukje over intersection!)
Verder in R.A.M een reportage over de jonge muziekformatie Intersection, razend populair onder Marokkaanse jongeren. Hun stijl is hip hop en R&B. Deze grondleggers van de zogenaamde rif rap, rappen in het Berbers, Engels en Nederlands. Hun teksten zijn maatschappijkritisch.
Eind april vertrekken ze naar Senegal om met de wereldberoemde Youssou N'dour een aantal nummers op te nemen.
uitzending R.A.M. met ondere andere intersection!!! (http://www.vpro.nl/rmstreams.db?11479363) je moet wel eve doorspoelen naar 34:15 begint intersection
ze hebben ook voor de koningin beatrix gezongen in hiphop smazight
spoorloos_1
26-04-2003, 16:37
Ja ik zag het van de week was wel mooi gemaakt vooral toen die moeder ging huilen om dat liedje.
:jeweetog: GOED ZO JONGENS JULLIE GAAN HET ECHT MAKEN MOGEN ANDERE JONGENS JULLIE VOLGEN MET DE GOEDE BOODSCHAP SUCCES :goedzo:
KriMoSkie
30-04-2003, 12:36
ik wil het ook zien???
KriMoSkie
30-04-2003, 13:24
ik weet het alll tralalalala ik ga lekker ook kijken :hihi:
die interview DEED echt wel
one love
alhoceima_boy15
06-05-2003, 22:12
LEVENS ZIJN DIE SINGLES VAN HUN
asalam,
ik citeer: GOED ZO JONGENS JULLIE GAAN HET ECHT MAKEN MOGEN ANDERE JONGENS JULLIE VOLGEN MET DE GOEDE BOODSCHAP SUCCES !!!tez waar hebben ze het gemaakt waar?? op deze wereld of daarna?????!!!!!
appelsap
07-05-2003, 10:03
Origineel gepost door naima alhoceima
Hey... amal!
Ik zie dat jij terug moet naar school!!! Je citeert eerst: goed zo jongens jullie GAAN het echt maken (met twee dikke strepen onder GAAN!!!) Dan zeg je, met je niet zo slimme hersens, waar hebben ze het gemaakt!!??
De gene die jij hebt geciteert zegt niet dat ze het hebben gemaakt, maar dat ze het GAAN maken (dus in de toekomst!!!!)
Graag gedaan hoor!
wanneer kunnen we nederlandse lessen bij je volgen...we zijn hier allemaal een stelletje illis bijelkaar..teach us .en make us free :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.