Bekijk originele versie : Resoluties voor Terrorisme
Als je rondkijkt op Forums, of dat nou op Joods.nl of Marokko.nl is,
er wordt alleen gepraat over de oorzaak van terrorisme en de gevolgen van terrorisme en of het rechtvaardig of onrechtvaardig is.
Maar ik zou van jullie weleens willen weten hoe het Terrorisme bestreden kan worden, het moeten wel reeële voorstellen zijn.
Wat kan de EU eraan doen om het Terrorisme te bestrijden ?.
De EU zou zich wat toleranter kunnen opstellen jegens moslims..de EU zou alle resoluties die gemaakt zijn voor Islamitische landen eens kritisch moeten gaan nakijken..de EU moet..nou ja echt heel veel doen. Ik denk dat als de EU begint met een goede oplossing te verzinnen voor Palestine en Israel.
Mouhiem Terrorisme is echt niet tegen te gaan denk ik..het is onzichtbaar..dat is zijn kracht.
Origineel gepost door Yahya
Ik denk dat Terrorisme weldegelijk te bestrijden is, maar dan moet je het wel bij de oorzaak bestrijden.
Bijvoorbeeld de Palestijnse groeperingen in Israel, die plegen ook aanslagen, deze terroristische aanslagen zouden teniet worden gedaan als de Palestijnen een onafhankelijke staat kregen.
En dan? Palestina is opgelost(inchallah) Spanje heeft ook zijn terroristen, Dublin heeft extremisten..India, Indonesie. En nog veel meer..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.