Bekijk originele versie : Afvallen zonder er iets aan te doen??
mocrotje13
28-12-2005, 01:40
Yuuup,
Ik val af en ik doe er echt niks aan. Ik eet echt veel chocolade (verslaafd) ik ben nu al zo een eeuhhh 7kilo's vermagerd...:lekkerpuh :cool: :confused:
Raar maar waar!!
Is niet zo goed hoor dat je zomaar afvalt! Heb je misschien last van stress??
mismaroc15
28-12-2005, 09:57
Yuuup,
Ik val af en ik doe er echt niks aan. Ik eet echt veel chocolade (verslaafd) ik ben nu al zo een eeuhhh 7kilo's vermagerd...:lekkerpuh :cool: :confused:
Raar maar waar!!
mischien komt het doordat je te veel lichaamsbeweging doet of door stress zoals hier boven vermeld stond. Maar elmohiem het is best raar !! dat je zomaar afvalt terwijl j veel chocola eet:confused: :o ;) :)
SweetCheeks
28-12-2005, 11:04
Yuuup,
Raar maar waar!!
Tenks for the info, daar zat ik nou echt op te wachten:o
Yuuup,
Raar maar waar!!
Dat is nou niet iets waar ik trots op zou zijn mager vind ik persoonlijk het lelijkst wat je kunt zijn dan maar iets te vol dat geeft in ieder geval een gezonde uitstraling mager lijk je zo ziek en dat is zoooo lelijk...:maf:
mocrotje13
28-12-2005, 16:37
Stres heb ik niet.
Te veel lichaamsbeweging denk het niet...
Vroeger deet ik er veel aan mee. Maar de laatste tijd minder...
En toch vliegen de kilo's eraf...
Al me broeken zijn te groot :(
:rolleyes: :(
sun_sarah_shine
28-12-2005, 17:24
ach ja...misschhien is het ment to be....dat je af moest vallen....ik zie t vaker om me heen dat zommige mensen die erest bol waren...opeens afvallen....!!! als je te dik was...is t positief...als je al slank was....ja...nog meer chocola eten? hehehe
mocrotje13
28-12-2005, 17:32
ach ja...misschhien is het ment to be....dat je af moest vallen....ik zie t vaker om me heen dat zommige mensen die erest bol waren...opeens afvallen....!!! als je te dik was...is t positief...als je al slank was....ja...nog meer chocola eten? hehehe
Na jah,
Ik was normaal...
Mensen merken het niet, Omdat ik altijd een dikke jas aan heb. Maar gisteren toen ik me pyama aantrok kwam me ma binnen. Ze zei van weaaww wat ben jij vermagerd...
sun_sarah_shine
28-12-2005, 17:35
hmmm....als het te erg wordt...misschien iets ondernemen...TE dun is namelijk niet mooi..!!!
mocrotje13
28-12-2005, 18:34
hmmm....als het te erg wordt...misschien iets ondernemen...TE dun is namelijk niet mooi..!!!
Ik weet te dun is niet mooi (anorectiea of zo iets)
Liever normaal:rolleyes:
sun_sarah_shine
28-12-2005, 18:44
naja....anorexia is een ziekte,!! jij valt zomaar af...maar wanneer je echt TEveel afvalt..moet je misschien ff naar de dokter gaan..!!! kijk t maar ff aan !!
mocrotje13
28-12-2005, 19:06
Ja ik weet :(
Jah dat had ik ook..
Maar nu kom ik gelukkig weer beetje bij beetje bij...
Alhamdouliallah..
iedereen kwam naar me toe en zei: zoo meid wat ben jij afgevallen zeg!
Wasalaam..
mocrotje13
28-12-2005, 23:09
Jah dat had ik ook..
Maar nu kom ik gelukkig weer beetje bij beetje bij...
Alhamdouliallah..
iedereen kwam naar me toe en zei: zoo meid wat ben jij afgevallen zeg!
Wasalaam..
Ben blij dat ik niet de enige ben :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.