Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De MacDonalds... Doet of Doet niet?

Pagina's : [1] 2 3 4

ZiLaaL
26-04-2003, 00:44

DOET OF DOET NIET? Ben je Tha Man als je in de MAC werkt? Voel je je niet een beetje shitty, als je de hele tijd in je achterhoofd hebt dat je daarmee THE WAR helpt? (palestina-israel kwestie) NB: SORRY!!!! IN HET RIJTJE MIST DE OPTIE: WERKEN EN ETEN DOET NIETTTT. Dus vul dan in: Anders namelijk... ;) thnxx!

SaraZena
26-04-2003, 00:53
ik eet geen mac meer

MueZli
26-04-2003, 00:57
Niet eten en nie werreke.

Najib26
26-04-2003, 01:02
Origineel gepost door MüeZli Niet eten en nie werreke. En geen topics erover openen :lekkerpuh:

SWDG
26-04-2003, 01:09

Als je daar wilt wrken, ga dat dan doen. wat een onzin zeg!!!! En als je het wilt eten dan ook vooral doen. Straks mag je ook geen chips meer eten, geen cola meer drinken. Geen levis en Diesel broeken meer aan. Geen nikies aan je voeten. Hoe je het ook went of keert alles is terug te voeren op Amerika. En als je Amerika op geen enkele manier wilt steunen, dan moet je naakt in de bosjes gaan leven.

MissChica
26-04-2003, 01:54
SWDG :goedzo:

Kais
26-04-2003, 02:07
Origineel gepost door Kenitrya DOET OF DOET NIET? Ben je Tha Man als je in de MAC werkt? Voel je je niet een beetje shitty, als je de hele tijd in je achterhoofd hebt dat je daarmee THE WAR helpt? (palestina-israel kwestie) Al3ayla................ik mis je een beetje :rolleyes:

rif_ridster
26-04-2003, 09:47
the mac..pff die voedsel daar is niet goed, dingen die ''zogenaamd'' halal zijn worden gewoon in die olie van die troep gegooid. en als je in maccie gat werken damnnnnnnn je gaat er naar stinken!!!! dus no mac at all!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrroetjes R. :zwaai:

ZiLaaL
26-04-2003, 12:26
Origineel gepost door Kais Al3ayla................ik mis je een beetje :rolleyes: miss u 2, hubby van me :p wanneer kom je weer es koffie drinken? ps: ik heb de foto's van Antwerpen ontwikkeld!! :D (eindelijkkkk)

Chaimaa
26-04-2003, 12:36
:cool: mac is lekker

Dida
26-04-2003, 12:59
Origineel gepost door Chaimaa :cool: mac is lekker Als je eens wist wat ze stopten in een hamburger,wist je dat als ze die hamburger laten vallen het er gewoon weer terug in de burger doen. En moet je nagaan dat een paar kleine snotneuzen jou burgertje moeten klaar maken,vieze olie die elke dag gebruikt word,ze stoppen het terug in een potje doen het in de kast en de volgende keer doen ze het er weer in de frituur,waar zelfs stukjes verbrande patatjes in zitten en stukjes kip. Kip zat al eeuwenlang in de vriezer,bijna bedorven en dan lekker serveren voor jou mifrouw,en dan wil ik al helemaal niet beginnen over de broodjes ..die zou ik geeneens voeren aan de eendjes.:jammer: :giechel:

Chaimaa
26-04-2003, 13:01
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Als je eens wist wat ze stopten in een hamburger,wist je dat als ze die hamburger laten vallen het er gewoon weer terug in de burger doen. En moet je nagaan dat een paar kleine snotneuzen jou burgertje moeten klaar maken,vieze olie die elke dag gebruikt word,ze stoppen het terug in een potje doen het in de kast en de volgende keer doen ze het er weer in de frituur,waar zelfs stukjes verbrande patatjes in zitten en stukjes kip. Kip zat al eeuwenlang in de vriezer,bijna bedorven en dan lekker serveren voor jou mifrouw,en dan wil ik al helemaal niet beginnen over de broodjes ..die zou ik geeneens voeren aan de eendjes.:jammer: :giechel: :eek: i don't wanna hear thisssssssss :huil:

Dida
26-04-2003, 13:06
Origineel gepost door Chaimaa :eek: i don't wanna hear thisssssssss :huil: Wil je nog meer weten? :melig: ...

Chaimaa
26-04-2003, 13:10
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Wil je nog meer weten? :melig: ... SHADDAP :boos:

Dida
26-04-2003, 13:11

Origineel gepost door Chaimaa SHADDAP :boos: Neej ik blijf door gaan tot je daar niet meer gaat eten.:ego: Ik kan je ook heel wat interessante dingen vertellen over kip!

Pagina's : [1] 2 3 4