Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvallen dmv warmte cabines in Amsterdam

Pagina's : 1 [2]

berbergirl21
03-03-2010, 10:11

je hebt me echt gemotiveerd meid na het lezen van jou reacties:goedzo: ik ga inschallah morgen gelijk contact met ze opnemen voor een proefles.. ik had nog een vraagje wat betreft het abonnement: zit je er gelijk een jaar aan vast? Ik heb vanochtend gebelt voor een proefles en moet van de week gaan. Ik dacht dat het 80 euro zou zijn maar zij had het over 99 euro, afhankelijk of je een jaar of 2 jarig abonnement neemt. Hoe langer abbo hoe goedkoper. Weet iemand hoe duur het daar parkeren is per uur?

MijnAmber
03-03-2010, 10:15
Mijn collega volgt een kuur in de warmte cabine van 10 weken en betaalt daar 400 euro voor. Als je boven een bepaalde bmi zit kun je een deel van de kosten hiervan terugvragen via je zorgverzekering(afhankelijk van hoe je verzekerd bent, maar de moeite waard om te informeren)

Nilu
03-03-2010, 10:47
Ik sport in amsterdam aan de amstel in warmtecabines, daar kost het meer 80 euro per maand. Dit is hun website: www.beautybodybalance.nl. Ben al 10 kilo kwijt, heb voeding ook aangepast en sport 2 x pw. en ook heel fijn, het is alleen voor vrouwen. zijn het alleen dames met overgewicht die dit doen? En heeft het dus geen zin als je al redelijk slank bent? Op de site wordt gesproken over verbetering van je figuur en dat zou iedereen volgens mij wel willen.

berbergirl21
03-03-2010, 11:17
zijn het alleen dames met overgewicht die dit doen? En heeft het dus geen zin als je al redelijk slank bent? Op de site wordt gesproken over verbetering van je figuur en dat zou iedereen volgens mij wel willen. Ik had ze vandaag gebelt en vroeg of het voor iedereen was of voornamelijk voor extreem zware mensen maar het is dus voor iedereen bestemd.

naima178
03-03-2010, 12:34

is er ook zoiets in Almere?

jasmijnnn
03-03-2010, 13:06
Vifitje, het is zeker de moeite waard, het werkt heel goed bij mij! maar je moet ook zelf gemotiveerd zijn omdat je wel je voeding moet veranderen. Ik eet nu veel gezonder, veel meer groenten, maar ik doe geen dieet. Dat helpt toch het beste gewoon gezond eten. Ze meten en wegen je en je krijgt een persoonlijke coach die je continu motiveert. Succes!

Nilu
04-03-2010, 10:03
Ik had ze vandaag gebelt en vroeg of het voor iedereen was of voornamelijk voor extreem zware mensen maar het is dus voor iedereen bestemd. oke, bedankt voor het laten weten

latoya
04-03-2010, 11:27
interessant..

TWEENIES
02-05-2010, 16:49
up zijn er nog dames die dit hebben geprobeerd?

4kinderen
02-05-2010, 17:29
ik sport in tilburg bij arends en bevalt me heel goed.heb voor 3 maanden abonnement allen ifra rood steppen en vacu step.ben alhamdulilah heel veel centimeters kwijt om mijn middel,wat me niet allen met dieeten lukte.had maat 46 nu nog niet klaar maat 42. ze hebben ook warmte kabine. kosten jaar abonnement is 60 euro,en 3 maanden voor 275 euro ik ga 4 keer per week sporten en op je eten leten voor sporten wel koolhydraten en na sporten allen eiwiten zoals vlees en groenten, je moet bij verschilende sportscholen informieren naar de prijzen en begelijding.maar als je er aan houd val je echt

TWEENIES
03-05-2010, 12:01
ik sport in tilburg bij arends en bevalt me heel goed.heb voor 3 maanden abonnement allen ifra rood steppen en vacu step.ben alhamdulilah heel veel centimeters kwijt om mijn middel,wat me niet allen met dieeten lukte.had maat 46 nu nog niet klaar maat 42. ze hebben ook warmte kabine. kosten jaar abonnement is 60 euro,en 3 maanden voor 275 euro ik ga 4 keer per week sporten en op je eten leten voor sporten wel koolhydraten en na sporten allen eiwiten zoals vlees en groenten, je moet bij verschilende sportscholen informieren naar de prijzen en begelijding.maar als je er aan houd val je echt Wat knap hoor:banana: 4 keer in de week pff zou ik niet kunnen.:goedzo:

Pagina's : 1 [2]