Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Salon Osdorp!!!

khadouch
27-12-2005, 09:00

Weet iemand of deze zaal nog bestaat??? Ik heb ze geprobeerd te bellen (020-6195055) maar de verbinding wordt steeds verbroken. Heeft iemand misschien een ander nummer?????

Saifediene
28-12-2005, 18:38
jah die bestaat nog hij ligt in de buurt van praxis en kwantum

powerfull
28-12-2005, 22:54
Weet iemand of deze zaal nog bestaat??? Ik heb ze geprobeerd te bellen (020-6195055) maar de verbinding wordt steeds verbroken. Heeft iemand misschien een ander nummer?????] deze zaal bestaat inderdaad nog,maar heb wel begrepen dat de marokkanen, daar geen feesten mogen geven ivm het verleden waar ze problemen mee hebben maar vraag het maar na als ik jou was, dit is wat er verteld wordt succes

Saifediene
30-12-2005, 14:10
] deze zaal bestaat inderdaad nog,maar heb wel begrepen dat de marokkanen, daar geen feesten mogen geven ivm het verleden waar ze problemen mee hebben maar vraag het maar na als ik jou was, dit is wat er verteld wordt succes dat klopt niet lieverd want nog niet zo lang geleden was daar nog een marokaanse bruiloft :)

Milatju
30-12-2005, 14:13

wie heeft de tlefoon nummer?????????/

Saifediene
30-12-2005, 14:42
heyy ik heb de tel van die salon helaas niet maar die salon ligt niet zo ver bij mij vandaan misschien kan ik wel wat voor je doen ...

khadouch
30-12-2005, 21:04
alhamdoelliah dat ie nog bestaat. Ik hoorde van iemand dat er een faillisement is aangevraagd.Hoe is deze zaal eigenlijk. Mag je wel je eigen catering nemen???

Saifediene
30-12-2005, 21:13
ik ben er nooit in geweest maar heb het wel van buiten gezien en het ziet er heel netjes uit of je je eigen catering mag nemen dat weet ik niet

Awlia
30-12-2005, 21:19
alhamdoelliah dat ie nog bestaat. Ik hoorde van iemand dat er een faillisement is aangevraagd.Hoe is deze zaal eigenlijk. Mag je wel je eigen catering nemen??? Hoi meid, salon osdrop is een mooie zaal. Ruim, je hebt een dansvloer in het midden en een podium voor de band. Mijn zus heeft haar bruiloft daar heel leuk gehouden. Ik persoon vond alles goed eraan. Maar ik heb begrepen dat je tegenwoordig moet kiezen tussen de gerechten die zij zelf serveren. Wa allahoe a3lam. Neem anders zelf een kijkje naar de onstaande link: http://www.saregama.nl/zaalverhuur/salon%20osdorp/salonosdorp.html Ik heb weer een ander link, die aangeeft dat ze failliet zijn verklaard :confused: http://www.salonosdorp.nl/ Probeer ze gewoon te bellen, wie weet krijg je meer informatie. Ik hoop dat het je lukt! Succes lieverd :nijn:

Yasmina_adam
30-12-2005, 21:39
Hallo dames, die zaal bestaat niet meer. Hij is failliet verklaard. Maar die dame die trouwen wil. Welke data had ze in haar hoofd voor de trouwdag?