Bekijk originele versie : mopje
Oem_Lena
25-04-2003, 22:56
Er waren eens twee gekken in een gekkenhuis. Samen zijn ze de beste vrienden, altyd waren ze samen. Op een dag wandelden ze in het grote tuin van de gekkenhuis dat wel een park leek. Daar bevond zich een vijver dat wel een paar meters diep was. Opeens viel de ene gekke erin en hij ging kopje onder want hij kon niet zwemmen. Zijn vriend was in paniek en dook erachter en redde hem door reanimatie!!
Zijn vriend werd naar de directeur geroepen. Deze zegt tegen de gekke: wel, vandaag heb je je bewezen dat je in een noodsituatie jezelf kunt beheersen en normaal kunt denken. Bij deze wil ik je zeggen dat je naar huis mag gaan!! maar ik moet je wel erbij zeggen, dat je je vriend voor niks hebt gered!!!
De gekke vraagt: hoezo?
de directeur: wel hij heeft zich zojuist opgehangen in de kamer hiernaast
zegt de gekke: MAAR NEE gij, ik heb hem daar laten drogen!!
Oem_Lena
25-04-2003, 22:59
Een dokter in een gekkenhuis beslist om de toestand van zijn patienten te testen.Hij had een casstte met Koran opgezet om te zien hoe ze zouden reageren .Iedereen begon te dansen behalve een.Hij zat rustig op zijn stoel.De dokter dacht eindelijk iemand genezen .Hij stapt ernaar toe en vraagt waarom ie niet mee danst.De patient zegt:Sst,ana lala el hroesa
wa hahahhahahhah wa hahhahhahhahahah :giechel: :giechel: :giechel:
T-ManiaC
25-04-2003, 23:00
Een turk en een marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekenwinkel. De turk koopt 12 onderbroeken en de marokkaan 7. Vraagt de turk aan de marokaan : ewa marokaan , waarom jij koopt 7 onderbroek? Zegt de marokaan : ah, je weet toch: maandag, dinsdag, woensdag, enz elke dag vers.. Vraagt de marokaan zo van: Ewa kardasch , waarom jij koopt 12 onderbroek? Zegt die turk ah je weet toch januari, februari..
Oem_Lena
25-04-2003, 23:02
* Een marokkaan en turc en een nederlander krijgen 20 jaar cel straf. maar ze mogen allemaal een wens doen. de mocro wenst 1000 vrouwen hij krijgt ze en wordt opgesloten. de tata wenst 1000 flesjes bier hij krijgt ze en wordt opgesloten. de turc wenst 1000 pakjes sigaretten hij krijgt ze en wordt opgesloten. 20 jaar later maken ze de deur van de mocro open en je ziet allemaal kleine kinderen er uit lopen. daarna maakte ze de deur van de tata open en hij kwam er dronken uit. en toen maakte ze de deur van de turc open. en hij zij mag ik een vuurtje!!!!! :lol: :lol: :lol:
T-ManiaC
25-04-2003, 23:03
Een bekvechtend echtpaar rijdt over de snelweg en wordt aangehouden door de politie:
Man: Wat is het probleem, agent?
Agent: U reed op z'n minst 145 Km/uur
Man: Niet waar, ik reed 95 Km/uur
Vrouw: Oh kom op Kees, je reed 150 Km/uur (man kijkt kwaad naar z'n vrouw)
Agent: Tevens krijgt u een bekeuring voor dat achterlichtje dat het niet doet.
Man: Kapot achterlichtje? Ik weet van niks!!
Vrouw: Oh Kees niet liegen dat wist je 3 weken geleden al! (man kijkt nog kwader naar z'n vrouw)
Agent: Ook draagt u geen gordel.
Man: Die heb ik zojuist losgemaakt omdat u mij aanhield.
Vrouw: Oh Kees, je hebt nog nooit van je leven je gordel gedragen.
Man: Wil jij nou eindelijk eens je KOP dichthouden!!
Agent (naar de vrouw): praat uw man altijd zo tegen u?
Vrouw: Oh nee agent, alleen wanneer hij dronken is.
Agent: Wilt u uitstappen ?
Zegt het kleine ettertje achterin : Zie nou wel, ik zei toch dat we niet ver zouden komen in een gestolen auto!!!.
Oem_Lena
25-04-2003, 23:13
Ik stopte bij een tankstation om naar het toilet te gaan. toen ik op de wc zat hoorde ik de man naast mij zeggen: alles goed schat? ik vond het vreemd maar antwoorde toch: ja heel goed dank u. opeens vroeg hij: heb je straks iets te doen? ik antwoorde weer om niet onbeleefd te zijn: ja ik ben druk bezig. weer vroeg hij: heb je goed geslapen vannacht? ik antwoorde weer: ja heel goed.
Opeens hoor ik hem zeggen: schat ik zal je moeten terugbellen, er is hier een onnozele die op al mijn vragen antwoord.
Oem_Lena
25-04-2003, 23:14
Origineel gepost door TouriaTetouania
Een bekvechtend echtpaar rijdt over de snelweg en wordt aangehouden door de politie:
Man: Wat is het probleem, agent?
Agent: U reed op z'n minst 145 Km/uur
Man: Niet waar, ik reed 95 Km/uur
Vrouw: Oh kom op Kees, je reed 150 Km/uur (man kijkt kwaad naar z'n vrouw)
Agent: Tevens krijgt u een bekeuring voor dat achterlichtje dat het niet doet.
Man: Kapot achterlichtje? Ik weet van niks!!
Vrouw: Oh Kees niet liegen dat wist je 3 weken geleden al! (man kijkt nog kwader naar z'n vrouw)
Agent: Ook draagt u geen gordel.
Man: Die heb ik zojuist losgemaakt omdat u mij aanhield.
Vrouw: Oh Kees, je hebt nog nooit van je leven je gordel gedragen.
Man: Wil jij nou eindelijk eens je KOP dichthouden!!
Agent (naar de vrouw): praat uw man altijd zo tegen u?
Vrouw: Oh nee agent, alleen wanneer hij dronken is.
Agent: Wilt u uitstappen ?
Zegt het kleine ettertje achterin : Zie nou wel, ik zei toch dat we niet ver zouden komen in een gestolen auto!!!. :lol: :lol:
YeDis_an_AbDaRs
25-04-2003, 23:18
Origineel gepost door lala_amira2
Een dokter in een gekkenhuis beslist om de toestand van zijn patienten te testen.Hij had een casstte met Koran opgezet om te zien hoe ze zouden reageren .Iedereen begon te dansen behalve een.Hij zat rustig op zijn stoel.De dokter dacht eindelijk iemand genezen .Hij stapt ernaar toe en vraagt waarom ie niet mee danst.De patient zegt:Sst,ana lala el hroesa
:lol: hahahaha deze is egt grappig :hihi:
RiFFia_GirLie
25-04-2003, 23:19
Er waren eens twee gekken in een gekkenhuis. Samen zijn ze de beste vrienden, altyd waren ze samen. Op een dag wandelden ze in het grote tuin van de gekkenhuis dat wel een park leek. Daar bevond zich een vijver dat wel een paar meters diep was. Opeens viel de ene gekke erin en hij ging kopje onder want hij kon niet zwemmen. Zijn vriend was in paniek en dook erachter en redde hem door reanimatie!!
Zijn vriend werd naar de directeur geroepen. Deze zegt tegen de gekke: wel, vandaag heb je je bewezen dat je in een noodsituatie jezelf kunt beheersen en normaal kunt denken. Bij deze wil ik je zeggen dat je naar huis mag gaan!! maar ik moet je wel erbij zeggen, dat je je vriend voor niks hebt gered!!!
De gekke vraagt: hoezo?
de directeur: wel hij heeft zich zojuist opgehangen in de kamer hiernaast
zegt de gekke: MAAR NEE gij, ik heb hem daar laten drogen!!
Hahahahahaha:melig:
RiFFia_GirLie
25-04-2003, 23:21
Origineel gepost door TouriaTetouania
Een turk en een marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekenwinkel. De turk koopt 12 onderbroeken en de marokkaan 7. Vraagt de turk aan de marokaan : ewa marokaan , waarom jij koopt 7 onderbroek? Zegt de marokaan : ah, je weet toch: maandag, dinsdag, woensdag, enz elke dag vers.. Vraagt de marokaan zo van: Ewa kardasch , waarom jij koopt 12 onderbroek? Zegt die turk ah je weet toch januari, februari..
hahahahaha deze is goed :melig:
:lol:
RiFFia_GirLie
25-04-2003, 23:23
* Een marokkaan en turc en een nederlander krijgen 20 jaar cel straf. maar ze mogen allemaal een wens doen. de mocro wenst 1000 vrouwen hij krijgt ze en wordt opgesloten. de tata wenst 1000 flesjes bier hij krijgt ze en wordt opgesloten. de turc wenst 1000 pakjes sigaretten hij krijgt ze en wordt opgesloten. 20 jaar later maken ze de deur van de mocro open en je ziet allemaal kleine kinderen er uit lopen. daarna maakte ze de deur van de tata open en hij kwam er dronken uit. en toen maakte ze de deur van de turc open. en hij zij mag ik een vuurtje!!!!! :lol: :lol: :lol:
waaaaaaaaahihihihi :gniffel:
RiFFia_GirLie
25-04-2003, 23:26
Ik stopte bij een tankstation om naar het toilet te gaan. toen ik op de wc zat hoorde ik de man naast mij zeggen: alles goed schat? ik vond het vreemd maar antwoorde toch: ja heel goed dank u. opeens vroeg hij: heb je straks iets te doen? ik antwoorde weer om niet onbeleefd te zijn: ja ik ben druk bezig. weer vroeg hij: heb je goed geslapen vannacht? ik antwoorde weer: ja heel goed.
Opeens hoor ik hem zeggen: schat ik zal je moeten terugbellen, er is hier een onnozele die op al mijn vragen antwoord.
hahaha deze is goed!!!!!:D
ga snel verder heb echt zin om te Lachen:melig:
:zwaai:
MissChica
25-04-2003, 23:34
Hahaha k lach me dood hahaha maar sommige kon k al :lol:
Oem_Lena
25-04-2003, 23:58
Tijdens een bijeenkomst van feministen wordt gevraagd of er nog vrouwen zijn die iets uit eigen ervaring willen vertellen. Er staat een vrouw op en loopt naar de microfoon: "Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende al die jaren trouw zijn overhemden maar had daar geen zin meer in!" Daverend applaus uit de zaal. Ik zei vorig jaar: "Jan, strijk jij die overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in." Weer luid geklap uit de zaal. "De 1e dag zag ik niets veranderen.De 2de dag ook niet, maar ............. op de 3e dag stond Jan opeens zélf zijn overhemden te strijken." De zaal staat op zijn kop van enthousiasme. Een tweede vrouw loopt naar de microfoon: "Ik heet Babs en ben 10 jaar getrouwd met Pieter. Pieter heeft enorme zweetvoeten en om de lucht eruit te krijgen moeten de sokken op de hand gewassen worden met Soda. Ik had daar geen zin meer in!" Luid gejuich en gejoel uit de zaal. Ik zei tegen Pieter, "was jij die stinksokken van je voortaan maar zelf!!" De dames staan op banken! "De 1e dag zag ik niets veranderen, de 2de ook niet, maar ............ op de 3e dag stond Pieter mooi zijn eigen sokken te wassen." De wave wordt ingezet... Een klein Marokkaans vrouwtje grijpt de microfoon: "Iek geet Fatima en iek 5 jaar getraut mit Mohammed. Mohammed wil elk dach cous-cous eet. Iek altijd for hem gekook, maar gad gee sin meer en seg: as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker sellef maak!" De zaal is niet meer te houden. "De 1e dag iek sie nix, de 2de dag iek sie nix, maar ..........de 3e dag iek weer sie klain beetje mit linkeroog."
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.