Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb net een Muziek Programma gedownload! Maar snap er niks van Fruity Loops ofzo

Pagina's : [1] 2

Opblaasschaap_
27-12-2005, 00:26

Was 499 euro in de winkel en gratis op internet :stout: Check zelf! http://img434.imageshack.us/img434/5214/nieuwe2pw.jpg

fransbauer
27-12-2005, 01:46
In de winkel krijg je een handleiding erbij :hihi:

OuedLaou
27-12-2005, 02:09
Ik vind dat echt een kutprogramma . Ik ben kaal geworden door deze proggie Ik begreep er geen reet van. Je kan em dumpen in de prullenbak is beter voordat je ook kaal wordt. Als je echt hip-hop beats wilt maken, moet je hiphop maker halen(als het zo heet)

Opblaasschaap_
27-12-2005, 02:42
CuBase is ook goed zeggen ze

Faris
27-12-2005, 03:22

Wat heb je aan als geen goeie geluidskaart hebt, je hebt zeker een onboard geluidskaart.

NieuwLid
27-12-2005, 20:30
Ik had die ook een tijdje terug gedownload. begreep ook niet zoveel, gewoon klikken doorelkaar en je hebt een beat :hihi:

Opblaasschaap_
27-12-2005, 20:39
Wat heb je aan als geen goeie geluidskaart hebt, je hebt zeker een onboard geluidskaart. Nee ik heb zo een 5.1 ding en die was shi 90 euro

Jasmina
27-12-2005, 20:45
Zeker van ********** gedownload :hihi: jasmina :zwaai:

NieuwLid
27-12-2005, 20:53
ik heb van limewire

MohInSain
19-12-2006, 17:08
Dat programma is te simpel ! :)

caribe
19-12-2006, 17:15
Ik vind dat echt een kutprogramma . Ik ben kaal geworden door deze proggie Ik begreep er geen reet van. Je kan em dumpen in de prullenbak is beter voordat je ook kaal wordt. Als je echt hip-hop beats wilt maken, moet je hiphop maker halen(als het zo heet) Oow :rolleyes: ik heb andere ervaringen, ik begreep er eerst ook niks van, maar het is eigenlijk best simpel, nu heb ik het onder de knie. ik maak er ook beats mee.:cool: Je moet wel goeie wave samples hebben want degene die bij dat gedownloade fruity zitten zijn meestal bagger. Wat snap je niet uuhm.. opblaasschaap ?:)

MohInSain
19-12-2006, 17:20
Oow :rolleyes: ik heb andere ervaringen, ik begreep er eerst ook niks van, maar het is eigenlijk best simpel, nu heb ik het onder de knie. ik maak er ook beats mee.:cool: Je moet wel goeie wave samples hebben want degene die bij dat gedownloade fruity zitten zijn meestal bagger. Wat snap je niet uuhm.. opblaasschaap ?:) ey mattie waar download jij je wace samples ik heb er echt weinig ik zoek die piano's en hiphop synth's maar via google of torrents vind ik nix

caribe
19-12-2006, 17:32
ey mattie waar download jij je wace samples ik heb er echt weinig ik zoek die piano's en hiphop synth's maar via google of torrents vind ik nix eerst zocht ik op limewire en shareaza enzo naar winrar bestanden zegmaar en dan samples invoeren of loops, soms vind je ook dooe guitar in te voeren enzo of piano. Soms knip ik instrumenten uit bestaande liedjes van goeie kwaliteit, kan jij ook doen weet je HOE?? maar ik heb nu cd gekregen van iemand, maar er zitten heel veel loops in , maar ook wel een aantal oneshots ;). Ik heb ze thuis liggen. als ik thuis ben kan ik ze wel voor je uploaden:goedzo:

MohInSain
19-12-2006, 17:38
eerst zocht ik op limewire en shareaza enzo naar winrar bestanden zegmaar en dan samples invoeren of loops, soms vind je ook dooe guitar in te voeren enzo of piano. Soms knip ik instrumenten uit bestaande liedjes van goeie kwaliteit, kan jij ook doen weet je HOE?? maar ik heb nu cd gekregen van iemand, maar er zitten heel veel loops in , maar ook wel een aantal oneshots ;). Ik heb ze thuis liggen. als ik thuis ben kan ik ze wel voor je uploaden:goedzo: graag man enne k heb nog een probleem kan jij die crack ff hier plaatsen want die van mij is verlopen :kwaad: mohim alvast bedankt man

caribe
19-12-2006, 17:46

graag man enne k heb nog een probleem kan jij die crack ff hier plaatsen want die van mij is verlopen :kwaad: mohim alvast bedankt man Ja is cool :D maar wel pas als ik thuis ben, en dat is pas donderdag of vrijdag:traan1: so be patient:goedzo:

Pagina's : [1] 2