Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bekkeninstabiliteit

Pagina's : [1] 2

mom2
26-12-2005, 21:46

Owkay zwangere dames of dames die zwanger zijn geweest en bekkeninstabilileit hebben gehad, Kom op met de tips, want ik weet het effe niet meer.:traan1: Ik heb al fysio ervoor gehad heeft niet geholpen ben er dan ook mee gestopt. Heb een bekkenband aangeschaft, helpt ook niet. 's Ochtends wil het nog wel lukken met me dagelijkse werkzaamheden maar vanaf een uurtje of 1 dan heb ik zo'n pijn :jammer: Ik heb ook nog een jongetje lopen van 2,5 jaar die de nodige aandacht opeist (lees: lekker druk), waardoor ik ook niet zomaar kan gaan liggen. Me dochtertje van zes doet gelukkig alles zoveel mogelijk zelf, voorzover dat mogelijk is voor een zesjarige. Ik was gister 37 weken zwanger en dan mag de beeb komen. Ik wil ook dat ie gelijk komt des te eerder kan ik beginnen met "revalideren", maar helaas hebben we dat niet zelf in de hand. De beeb komt wanneer de tijd daar rijp voor is. Dus damessss met bekkeninstabilileit, kom op hoe hielden of houden jullie het uit.

Atlas_Gebergte
26-12-2005, 21:55
Ik heb ook bekkeninstabiliteit, en heb net als jij ook veel geprobeerd ect, maar niks hielp, dus daardoor zit ik ook sinds augustus ziek thuis, ik heb op een gegeven moment me erbij neergelegd, verder wist ik het ook niet meer. Maar jij zit met 2 kinderen nog, die ook veel aandacht vragen ect, is extra moeilijk, want de meeste zeggen dat je gewoon rustig aan moet doen, en overdag ook moet gaan liggen ect. Dus echt veel rusten meid, ik hoop dat het zal lukken met 2 kinderen erbij. Succes.

minous21
26-12-2005, 23:01
Salaam lieverd! Heel veel sterkte! Ik heb helaas geen tips ik heb het wel van dichtbij meegemaakt bij mijn schoonzus. Veel Sabr toegewenst! Ik moet zeggen dat ik zelf nu al last heb van mijn onderrug soms zo erg alsof mijn lichaam opslot zit en ik niet meer kan lopen..... Volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan ga ik het aankaarten............ Ghair inscha allah. Liefs Minousje :sjans:

boug85
26-12-2005, 23:06
Salaam meid, Ik weet precies waar jij het over hebt, ik heb het namelijk ook.. ik dacht dat ik ervan af was omdat de pijn minder werd maar sinds vandaag is het weer raak hoor:jammer: Ik rust heeeel erg veel en doe bijna niks, omdat ik veel ook zelf niet kan doen.. Mijn man helpt mij gelukkig met alles en zorgt ervoor dat ik heel goed rust zodat het inschaAllah snel over zou zijn..

minous21
26-12-2005, 23:08

ff een vraag; waar komt de pijn het meest voor (waar in je rug) Ik heb namelijk erg last van mijn onderrug........?en het straalt uit naar mijn heupen en stuitje?

Sibel_flower
27-12-2005, 11:24
Nou meid hier nog een die er last van heeft ik kan niks meer niet meer lopen niks en weetje wat bij mij echt helpt zwemmen...

mimi_tangaouia
28-12-2005, 06:35
hier nog een heb een tijdje thuis gezeten en loop bij de fysiotherapeut en werk sindskort weer halve dagen alleen is het erg zwaar en wordt het ook alleen maar zwaarder de fysio had me al gewaarschuwd dat het erger gaat worden en dat ik misschien heel binnenkort helemaal niet meer kan werken heb vannacht niet kunnen slapen van de pijn en ben al een paar uur op

mom2
28-12-2005, 18:56
Ja dames, het is echt afzien. In het begin had ik alleen pijn in me heupen zeg maar en dan vooral rechts, dat werd naarmate ik verder in de zwangerschap kwam alleen maar erger. Maar nu is het ook me onderrug, en dat is nog veel erger dan me heupen. Ik slaap ook al met een kussen tussen me benen, maarja probeer dat maar de hele nacht te doen. Dat ding raak je gewoon kwijt en dan moet je 's nachts ook nog een speurtocht gaan houden naar een kussen.:maf: En draaien in bed................. auch. Maar ja, alhamdoullilah, we zijn bijna op het eind. Insha'allah gaat het na de bevalling beter. En dames allemaal veel sterkte toegewenst, ik weet allemaal hoe jullie je voelen.

mom2
28-12-2005, 19:00
Oja, en wat betreft rust nemen. Ik weet dat dat het beste is, alleen het lukt me niet om te rusten. Echt ik moet 3 of 4 keer per dag stofzuigen ( hoe bedoel je een tik hebben ) en dat terwijl dat het slechtste is wat je kunt doen met BI. Maarja als ik van alles op de grond zie liggen en ik doe er nix aan dan heb je kans dat me bloeddruk gaat stijgen:maf2: En zeker nu op het eind je wilt dit en dat doen, ja nestelingsdrang he. Maar ja ghair insha'allah.

mom2
28-12-2005, 19:57
Wat een problemen allemaal... Kben blij dat mannen geen baby's hoeven te krijgen:banana: HAMDOELLILAH :ego: Echt iets voor een 16-jarige die nix te doen heeft en rondzwerft op een vrouwenforum:moe:

serenity
29-12-2005, 16:01
Rot alsjeblieft op irritante puber! Ga iemand anders vervelen!

mimi_tangaouia
29-12-2005, 19:23
:hihi: ooooh sorry damezz heb iik iemandd gekwetstt..? Nou, effe corrigeren dann.. aLEKKER FOR JULLIE Is dat wat je wilt zien? volgens mij moet jij even kennis maken met tetouani:hihi:

mom2
29-12-2005, 20:32
:hihi: volgens mij moet jij even kennis maken met tetouani:hihi: :goedzo: Goed idee !! Stel ze effe aan elkaar voor.:D

mimi_tangaouia
29-12-2005, 23:46
:goedzo: Goed idee !! Stel ze effe aan elkaar voor.:D :hadj:

Pagina's : [1] 2