Bekijk originele versie : Dieet Ala Tip_top Slanke Tips En Er Weer Lekker Uitzien....volg Me Hier Elke Dag
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
ice-Queen
04-01-2006, 13:30
heeey tip top ik ben je cht niet vergeten hoor maar mijn internet doet ook zo raar de ene keer doe ie het wel en dan weer niet en meestal kom ik niet op m.nl die doet ook zo raar maar jah ondertussen volg ik wel gewon jou menus en vandaag is het mijn verwendaggggggggggggggggg aaaaaaaaaaaaaaaaahhh ben zo blij ik heb het 5 dagen volgehouden echt waaarrrrrrrrrrrrrrr
ik vertel je vanavond wel wat ik allemaal heb gegeten oke
xxxxQueen
ice-Queen
04-01-2006, 13:31
ik ben mijn dag trouwens wel gewoon met fruit begonnen en een beschuitje dus ik hoop dat ik dat wel oed heb gedaan.
heeey tip top ik ben je cht niet vergeten hoor maar mijn internet doet ook zo raar de ene keer doe ie het wel en dan weer niet en meestal kom ik niet op m.nl die doet ook zo raar maar jah ondertussen volg ik wel gewon jou menus en vandaag is het mijn verwendaggggggggggggggggg aaaaaaaaaaaaaaaaahhh ben zo blij ik heb het 5 dagen volgehouden echt waaarrrrrrrrrrrrrrr
ik vertel je vanavond wel wat ik allemaal heb gegeten oke
xxxxQueen
Heel goed liefje, heb je al gewogen en wat ben je tot nu toe afgevallen?
hey...ik durfde in de ochtend niks te eten...ben bang dat ik me niet aan de dieet zou houde.....
oja tip top kan je ons vertelle wat we zeker niet mogen eten
ps veel suc-6 dames
Schat, je moet altijd in de morgen eten hoor, dus probeer het.
Als je je niet aan mijn menus kan houden dan moet je even kijken wat wel bij je past, bij mij werkt het heel goed zoals je ziet:)
malika_za
04-01-2006, 20:38
Schat, je moet altijd in de morgen eten hoor, dus probeer het.
Als je je niet aan mijn menus kan houden dan moet je even kijken wat wel bij je past, bij mij werkt het heel goed zoals je ziet:)
Ben blij dat je er weer bent, tip top.
Ik heb me vandaag niet aan jouw dieet gehouden maar heb wel gezond gegeten, hoop dat dat ook mag.
Ik heb vanochtend een fruitsalade gegeten van 1 manderijn, 1 kaki en 1 peer.
Een half kopje yoghurt met lijnzaad en een kop thee.
Mijn lunch was wat soep en een sneetje brood met 3 :o frietjes erin (dit is minder gezond maar het rook zo lekker dus heb ik het zo gegeten. Dit beter dan een heel bord.
Mijn avond eten was een noodles kerrie.
En een walnoot.
Gelukkig ben ik wel die kilo afgevallen die ik was aangekomen.
En heb jij je streefgewicht al bereikt tip tip, en als je je streefgewicht bereikt hebt, is het dan ook de bedoeling dat je altijd zo blijft eten of niet??
samiratjee
04-01-2006, 21:06
Hai:o
Kwil 6 a 7 kilo afvallen, maar kwil weten hoelang dat duurt..
Ik sport nu 3 a 4 keer in de week.
Ontbijt:
Gewoon normaal 1 boterham met kaas en thee met een zoetje.
Lunch:
1 boterham met gekookt ei of kaas.
Tussendoor: cup a soup of 2 rijstwafels.
Avond eten:
Meestal groente en aardappels soms rijstsalade en vis. En alleen kipfilet..( dit dus niet op 1 avond maar afwisselend) of gewoon Marokkaans eten.
S' avonds eet ik best wel veel, 1 heel bord vol..meestal gevuld met groente ofzo :o maar dit doe ik zodat ik s' avonds geen zin meer heb om te eten..want na 6 uur eet ik dan nix meer. Ik drink alleen thee met een zoetje, of hoogstens een rijstwafel
En water zo een 1,5 l - 2 l.
Hoe lang duurt het dan :( ik wil snel resultaat..hoe lang duurde het bij jullie?
o0Sweety0o
04-01-2006, 23:09
Ik ben vanaf vandaag 4-01-2006 begonnen met dit dieet!! me eerste dag is goed gegaan.. ik wil 5 kilo afvallen!!! dit heb ik gegeten:
s'ochtends
2 beschuitjes met kaas + een gekookt ei
1 glas ju d'range , 1 kop thee
lunch:
1 beschuit en een peer met een kop thee
tussendoor:
cup a soup en een crecker
s'avonds
Wokgroenten met kip en rijst.
OHJA, heb 50 minuten gefietst!!!!!!!!!
is dit goed? of is dit teveel? ik heb een paar menu's van je uitgeprint en hoop dat het me lukt om af te vallen, vandaag heb ik wel 1 kleine mini twix gegeten!!
hoelang duurt het ongeveer voordat ik 5 kilo kwijt ben??
ice-Queen
04-01-2006, 23:59
hey hey tip top nee ik heb niet gewoogen dat gaat moeilijk maar weet je ik berk al verschil rond mijn buik het lijkt wel slanker geworden dus daar ben ik wel heel blij mee en ik ga gewoon zo door todat ik 50 kilo weeg ik moet dus intotaal 14 kilo kwijt maar ik ga eerst voor de 4 kilo en dan voor 5 kilo en dan weer voor 5 in stapjes is het makkelijker want dn lijkt het niet zo veel in een keer
maar vandaag was mijn verwendag en dit heb ik gegeten
ontbijt: 2 van die hele klijne appels echt schattig haha en thee en een beschtuit met 20+ kaas
tussendoor: een bekertje yoghurt met een stuk komkommer
lunch: een halve turkse pizza ik kreeg hem niet op (gelukkig haha)
savonds: een kleine portie macaronie met kipfilee had me moeder gemaakt maar ik heb niet veel gegeten had niet zo veel honger
dit is heel slecht ik heb een beetje chips en popcoren gegeten maar het was tenslotte mijn verwendag en ik heb niet overdreven het was gelukkig niet zo veel en morgen ga ik er weer volop tegenaan met tip tops menus
xxxxxQueen
tralalalala
05-01-2006, 18:07
Hellooo Peepzzz Ik wil ook meedoen,,heeft iemand missgien die menu's van Tip Top??
Hey tip top remeber me?
ik heb het egt niet kunnen volhouden
ik ben zo zenuwachtig omdat ik binnen een maand ga trouwen
ik snoep zo veel eet egt ongezong geen fruit en drink geen water
ik wil er egt aan beginnen maar heb egt geen moed!!!
iedereen in mijn omgeving eet er oplos en zijn mager..
plz help me ;(
ice-Queen
06-01-2006, 20:24
heey tip top wwar blijf je nou en waar zijn alle meiden gebleven er reageert bijna nieman jolinde waar ben je en alle andere mensed die mee doen
zo gaat het echt niet goed met deze toppic
malika_za
07-01-2006, 23:13
Tip top waar ben je, om eerlijk te zijn zonder jouw steun is het voor mij veel moeilijker om af te vallen.
Ik hoop dat je snel weer een menu neer zal zetten en dat je ons snel weer zal komen steunen, ookal heb je je streefgewicht al bereikt.
Tip top waar ben je, om eerlijk te zijn zonder jouw steun is het voor mij veel moeilijker om af te vallen.
Ik hoop dat je snel weer een menu neer zal zetten en dat je ons snel weer zal komen steunen, ookal heb je je streefgewicht al bereikt.
Hoi lieverd, ben ik weer het is zo stil hier dat ik dacht dat jullie zijn gestopt.
sorry maar ik mis een hoop meiden hier die zouden mee doen.
Maar is niet erg, jij en ice Queen zijn er nof en de rest die er bij is gekomen WELKOM:)
Ik zet vanaf maandag weer menus neer oke?
:kus:
heey tip top wwar blijf je nou en waar zijn alle meiden gebleven er reageert bijna nieman jolinde waar ben je en alle andere mensed die mee doen
zo gaat het echt niet goed met deze toppic
Schatje ben ik weer, je hebt gelijk een hoop melden zig niet meer en ik weet niet waarom:(
maar ik krijg nog wel elkedag pm van meiden ;)
Ik ga volop menus neer zetten schat:kus:
Ik ben vanaf vandaag 4-01-2006 begonnen met dit dieet!! me eerste dag is goed gegaan.. ik wil 5 kilo afvallen!!! dit heb ik gegeten:
s'ochtends
2 beschuitjes met kaas + een gekookt ei
1 glas ju d'range , 1 kop thee
lunch:
1 beschuit en een peer met een kop thee
tussendoor:
cup a soup en een crecker
s'avonds
Wokgroenten met kip en rijst.
OHJA, heb 50 minuten gefietst!!!!!!!!!
is dit goed? of is dit teveel? ik heb een paar menu's van je uitgeprint en hoop dat het me lukt om af te vallen, vandaag heb ik wel 1 kleine mini twix gegeten!!
hoelang duurt het ongeveer voordat ik 5 kilo kwijt ben??
welkom;)
goed gegeten
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.