Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dieet Ala Tip_top Slanke Tips En Er Weer Lekker Uitzien....volg Me Hier Elke Dag

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

malika_za
10-01-2006, 21:22

vandaag heb ik me niet aan het menu gehouden hoor.. vandaag was het feest Eid said oea koeloe 3am oea antoem biggier Morgen word het extra lijnen he

asilahnaj
11-01-2006, 13:53
hey tip top bedankt voor je steun en inshalah ga ik binnenkort beginnen als ik terug ga trainen (thaibox) GA IK DAN IN EEN KEER MEEDOEN !!!

saramoslima
11-01-2006, 14:36
ik wil hier ook graag aan meedoen, mijn probleem is dat ik een slanke bovenlichaam heb maar dikke benen vooral bovenbenen en begin een buikje te krijgen. Ik probeer veel te bewegen maar val niet veel af.

jolinde
18-01-2006, 11:12
salaam tip_top waar ben je , ben lang niet meer online gekomen hadden bezoek en hebben weer problemen met m'n schoonzoon :maf: is iedereen hier dan weg :maf: :moe:

malika_za
18-01-2006, 14:07

salaam tip_top waar ben je , ben lang niet meer online gekomen hadden bezoek en hebben weer problemen met m'n schoonzoon :maf: is iedereen hier dan weg :maf: :moe: Ik heb tip top ook al lang niet meer gesproken, en ben om eerlijk te zijn ook al een hele tijd niet meer online gekomen. Ik ben wel door bijven gaan met lijnen En raad eens...... Ik ben al 10 kilo kwijt..:banana: en jij jolinde hoeveel ben jij al in totaal kwijt

jolinde
18-01-2006, 14:22
Ik heb tip top ook al lang niet meer gesproken, en ben om eerlijk te zijn ook al een hele tijd niet meer online gekomen. Ik ben wel door bijven gaan met lijnen En raad eens...... Ik ben al 10 kilo kwijt..:banana: en jij jolinde hoeveel ben jij al in totaal kwijt heb veel gezondigd en ben niets bij en niets meer kwijt , super voor jou dat je bent doorgegaan en proficiat al 10 kg kwijt :maf2: geeft mij wel moed om door te gaan :banana:

roumy
02-02-2006, 13:58
tip_top waar ben je , ik wil 10 kg afvallen kan je helpen :traan1:

Arabische_Meid
02-02-2006, 15:33
Ik heb tip top ook al lang niet meer gesproken, en ben om eerlijk te zijn ook al een hele tijd niet meer online gekomen. Ik ben wel door bijven gaan met lijnen En raad eens...... Ik ben al 10 kilo kwijt..:banana: en jij jolinde hoeveel ben jij al in totaal kwijt In hoeveel tijd ben je die 10kg kwijt dan?:goedzo:

Arabische_Meid
02-02-2006, 15:34
heb veel gezondigd en ben niets bij en niets meer kwijt , super voor jou dat je bent doorgegaan en proficiat al 10 kg kwijt :maf2: geeft mij wel moed om door te gaan :banana: Tip top is er niet meer denk ik:confused:

yankje
03-06-2006, 14:36
ik wil mee doen..... ik schaam over hoe ik eruit zie:( en durf zelf soms helemaal niet naar buiten te gaan.. ik heb heleaas geen zelf vertrouwen.. ik moet minstens 15 kilo afvallen.... ik wil echt me best doen ik mag niet naar de sprot school dus wel oefinfgen ken ik het beste thuis doen..?????

FunkyCurls
27-02-2009, 00:45
Deze topic is echt oud :gniffel:.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]