mocroroosje15
26-12-2005, 12:05
ik bedoel.. ik snap het niet
hoeveel truien moet je hebben? hoeveel broeken?
moet je elke dag wat anders aantrekken.. of kan je een trui 2 dagen dragen?
kan iemand mij dit uitleggen... en stel je hebt een mooie nieuwe trui..
ohw god ik word gek:maf2:
Eeeeh...je kan een trui best twee dagen dragen, zolang het niet naar je eigen lichaamsgeur riekt! (zweet ofzo)
Broek kun je ook makkelijk twee dagen aan, ik zie het probleem niet als je iets twee daggenlang wilt dragen.
wipneusje
26-12-2005, 12:14
ik bedoel.. ik snap het niet
hoeveel truien moet je hebben? hoeveel broeken?
moet je elke dag wat anders aantrekken.. of kan je een trui 2 dagen dragen?
kan iemand mij dit uitleggen... en stel je hebt een mooie nieuwe trui..
ohw god ik word gek:maf2:
Ik trek meestal een trui en een broek 2 dagen aan..de trui gooi ik meestal dan in de was, en de broek hang ik als die nog schoon is, gewoon in de kast...en dan doe ik de volgende 2 dagen weer een nieuw setje kleding aan..
Ik draag vaak dezelfde broeken..moet wel vanwege mijn werk..mag namelijk alleen zwarte broeken, of zwart met krijtstreep..of hele donkere spijkerbroeken aan op mijn werk..dus ik heb meestal 3 broeken die ik achterelkaar 2 dagen aan heb:moe:
Maar in mijn vrije tijd heb ik wel andere broeken om aan te doen, lichtere spijkerbroeken, en een bruine pantalon..en soms draag ik ook rokken..
Maar soms zie ik mensen, en die hebben wel 4 dagen achterelkaar dezelfde truitje aan..dat vind ik een beetje vies, voor mij is het altijd 2 dagen, en zomers als ik zweet enz.. doe ik soms elke dag een nieuw shirtje aan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.