Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden in Horeca?

Pagina's : [1] 2 3 4

Missprive
25-04-2003, 20:30

assalaam, ff vraag meer aaan de heren gericht Wat vinden jullie van marokkaanse meiden die in de horeca werken.......... Hoeft niet gelijk kroeg te zijn hoor :D Maar denk aan bijv. restaurant,cafe,snack bar etc. groetjes :D

jay
25-04-2003, 20:52
Origineel gepost door Missprive assalaam, ff vraag meer aaan de heren gericht Wat vinden jullie van marokkaanse meiden die in de horeca werken.......... Hoeft niet gelijk kroeg te zijn hoor :D Maar denk aan bijv. restaurant,cafe,snack bar etc. groetjes :D Niets mis mee zolang ze niets met eten uithaalt :D en gewoon d'r werk doet en fooien aan neemt van schooiers die maar een ding willen hahahahah

samira_el
25-04-2003, 20:57
fooien.... Die zijn gewoon :bril:

touzine
25-04-2003, 21:13
Origineel gepost door Missprive assalaam, ff vraag meer aaan de heren gericht Wat vinden jullie van marokkaanse meiden die in de horeca werken.......... Hoeft niet gelijk kroeg te zijn hoor :D Maar denk aan bijv. restaurant,cafe,snack bar etc. groetjes :D Nix mis mee........................... maar als een meisje nadenkt ken ze het beter niet doen.................... ze weten wat er achter zit!!!!!!!!!

Soefy
25-04-2003, 21:21

Origineel gepost door Motormuis Wah mezjan tbarkallah, Zoekt Dirk of Appie Heijn geen personeel meer ofzo? Of zijn de werktijden van een supermarkt te vroeg? Zoeken die meiden het daarom bij nachtbaantjes, om nog later thuis te mogen komen? :zweep: Horecagelegenheden zijn ook in de middaguren geopend.. :rolleyes: "welcome to the real world"

jay
25-04-2003, 21:22
Origineel gepost door touzine Nix mis mee........................... maar als een meisje nadenkt ken ze het beter niet doen.................... ze weten wat er achter zit!!!!!!!!! voor iets hoort iets :D alles goed jongen?

samira_el
25-04-2003, 21:29
Origineel gepost door touzine Nix mis mee........................... maar als een meisje nadenkt ken ze het beter niet doen.................... ze weten wat er achter zit!!!!!!!!! Kay.. Blijf ademen meneer I.P.V zoveel door te denken..

touzine
25-04-2003, 21:30
Origineel gepost door jay voor iets hoort iets :D alles goed jongen? Ik ben je nog wat schuldig vriend!!!!!!!!!

touzine
25-04-2003, 21:31
Origineel gepost door samira_el Kay.. Blijf ademen meneer I.P.V zoveel door te denken.. met alle respect meissie.................maar snap jij ´t wel??????

samira_el
25-04-2003, 21:32
Origineel gepost door touzine met alle respect meissie.................maar snap jij ´t wel?????? Ja, dat er wat achterzit.. Als een meisje in de horca werkt Dat zeg je toch?

touzine
25-04-2003, 21:33
Origineel gepost door samira_el Ja, dat er wat achterzit.. Als een meisje in de horca werkt Dat zeg je toch? Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh fffffffffffffffffffffffff laat maar!!!!!!!! :(

samira_el
25-04-2003, 21:46
Origineel gepost door touzine Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh fffffffffffffffffffffffff laat maar!!!!!!!! :( Okay :rolleyes:

samira_el
25-04-2003, 21:57
Origineel gepost door touzine :ego: Ik wilde je nie boos hebben :( Origineel gepost door necromancer horeca-meisjes trekken verkeerde mannen aan... :) Onzin..

Dezteny
25-04-2003, 21:57
What kind of resturants do you guys go 2?? :confused:

NAJLAGIRL
25-04-2003, 22:08

tazzz jehla bla dan trekken meisjes andere mannen aan ofzo jehla bla ik werk ook in een restaurant en mijn zus werkt in marokkaanse cafes en restaurants ik vind het niet erg en me vader ook niet ewa ja iedereen denkt anders -xxx- najla aissati

Pagina's : [1] 2 3 4