Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe bereid ik me voor de examens????

Misswarda
25-04-2003, 19:34

Moetten jullie ook binnenkort examens doen???? Ikke wel, ben zelf nog vierdejaar dus mijn eerste keer, en ben erg nerveus :( en ook erg bang dat ik het verpest, maar ik weet ik ga alles uit de kast halen, en mijn best doen :) alleen hoe gaat dat, en hoe hebbeb jullie dat ervaren En weten jullie misschien ook nog wat tips voor mij, hoe ik het beste kan leren, of hoe ik me moet voorbereiden Alvast bedankt!!!! :zwaai:

samira_el
25-04-2003, 19:36
Je hebt nog drie weken om te leren dus het lukt vast :D Een goede tip is oefenen met de examenbundel.. Is echt heel belangrijk, en maak een goede planning Succes

minous21
25-04-2003, 19:36
Veel leren en niet hier op Marokko.nl komen :D Succes meisje! Inschallah ga je het halen! Liefs Minous

DonnaBella
25-04-2003, 19:38
ja ik ook, je kan van die examenbundels kopen bij de boekenzaak voor elk vak is er een kijk anders op www.examen.kennisnet.nl www.eindexamen.nl veel suc6

Misswarda
25-04-2003, 19:39

Origineel gepost door minous21 Veel leren en niet hier op Marokko.nl komen :D Succes meisje! Inschallah ga je het halen! Liefs Minous hahaha, jah achter internet zie je me niet meer, en ik ga zeker veel leren. En bedankt :)

Hindaatje
25-04-2003, 19:40
Ik heb ook over 3 weken examens....K moet echt nog veel doen...

fatimaatjee
25-04-2003, 19:41
jaa ik heb binnekort ook examen!!!!! ik vrees er echt voor wollah!!

minous21
25-04-2003, 19:42
Meiden veel succes........ Jullie gaan het allemaal halen, inscha allah! Ikzelf studeer over drie weken af....eindelijk me HBO Diploma...!!!!! Gaan we samen :boogie:.......... Liefs Minous

samira_el
25-04-2003, 19:44
Origineel gepost door minous21 Meiden veel succes........ Jullie gaan het allemaal halen, inscha allah! Ikzelf studeer over drie weken af....eindelijk me HBO Diploma...!!!!! Gaan we samen :boogie:.......... Liefs Minous Cool Mag ik wat aan je vragen op welke school studeer je?

minous21
25-04-2003, 19:46
Origineel gepost door samira_el Cool Mag ik wat aan je vragen op welke school studeer je? HBO (hogeschool Arnhem & Nijmegen) Personeel organisatie en management........nog drie weken :boogie: Liefs Me

samira_el
25-04-2003, 19:49
Origineel gepost door minous21 HBO (hogeschool Arnhem & Nijmegen) Personeel organisatie en management........nog drie weken :boogie: Liefs Me Oh okay.. Ik hoop dat het lukt.. Ik twijfel nog steeds tussen Adam en Utrecht Ik heb me ingeschreven voor adam, maar ik weet et allemaal niet zeker

Misswarda
25-04-2003, 19:50
Meiden jullie ook veel succes, en inscha'allah halen we het allemaal!!! Leer goed, en maak een goede planning!!!!!!!!!!! zou ik ook maar eens moeten doen!!!!

minous21
25-04-2003, 19:52
Origineel gepost door samira_el Oh okay.. Ik hoop dat het lukt.. Ik twijfel nog steeds tussen Adam en Utrecht Ik heb me ingeschreven voor adam, maar ik weet et allemaal niet zeker A'dam is een leuke stad! Ik zeg altijd naast studeren moet je ook veel plezier hebben en in Amsterdam gaat dat zeker lukken!! Hogeschool A'dam is volgens mij een goede onderwijs instelling :goedzo: Samira heel veel succes! En vergeet niet, studeer hard maar geniet van je studenten leven...voor je het weet is het voorbij :( Liefs Me

samira_el
25-04-2003, 19:57
Origineel gepost door minous21 A'dam is een leuke stad! Ik zeg altijd naast studeren moet je ook veel plezier hebben en in Amsterdam gaat dat zeker lukken!! Hogeschool A'dam is volgens mij een goede onderwijs instelling :goedzo: Samira heel veel succes! En vergeet niet, studeer hard maar geniet van je studenten leven...voor je het weet is het voorbij :( Liefs Me Kay ik ben weer overtuigd.. Thanks, dat had ik effe nodig :D Ik zal zeker genieten :p Geniet jij ook nog van je laatste drie weken :zwaai: