Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jullie mening over nedelandres hoe ze over ons denken

Pagina's : [1] 2

moslimagirl
25-04-2003, 18:41

zet hier jullie mening over nederlanders die over ons verkeerd denken :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: ben benieuwd beslama :zwaai: :zwaai:

an3sdej
25-04-2003, 19:04
ZEER goede mensen hoor:-)

fatoucha_k
25-04-2003, 22:25
precies....

K_Prone
25-04-2003, 22:28
Origineel gepost door Soraya18 Elke Nederlander die verkeerd over een Marokaan denkt, is te danken aan een andere Marokaan die het heeft verpest voor die gene. Precies en dat verwijt ik nu de nederlander. Het is de grootste onzin dat als een marokkaan iets flikt dat dat negatieve gevolgen heeft voor de hele gemeenschap. Als een nederlander iets flikt ga ik dan ook verkeerd denken over alle nederlanders?

Moezhint
25-04-2003, 22:48

Origineel gepost door misantazaghin Precies en dat verwijt ik nu de nederlander. Het is de grootste onzin dat als een marokkaan iets flikt dat dat negatieve gevolgen heeft voor de hele gemeenschap. Als een nederlander iets flikt ga ik dan ook verkeerd denken over alle nederlanders? zo zijn ze nu eenmaal...kortzichtig en zwaar xenofoob...en het ergste van al is dat het in dezer tijd aan de islam ligt! Nou ik zeg Islam for ever and everywhere :Iluvu:

K_Prone
25-04-2003, 22:58
Origineel gepost door Moezhint zo zijn ze nu eenmaal...kortzichtig en zwaar xenofoob...en het ergste van al is dat het in dezer tijd aan de islam ligt! Nou ik zeg Islam for ever and everywhere :Iluvu: :goedzo:

marockaanse
26-04-2003, 11:58
Origineel gepost door misantazaghin Precies en dat verwijt ik nu de nederlander. Het is de grootste onzin dat als een marokkaan iets flikt dat dat negatieve gevolgen heeft voor de hele gemeenschap. Als een nederlander iets flikt ga ik dan ook verkeerd denken over alle nederlanders? Hahaha, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Ja, zodra een Nederlander slecht denkt over een marokkaan, denk jij gelijk dat alle Nederlanders slecht denken over Marokkanen. Heb je nou echt niet door wat je zegt ofzo?!?!?!?! Echt dom ben je, en onwetend. Je ziet jezelf als iemand die gediscrimineerd word, maar jij discrimineert nog veel meer, en dat geldt voor veel mensen op marokko.nl!!!!

K_Prone
26-04-2003, 12:01
Origineel gepost door marockaanse Hahaha, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet! Ja, zodra een Nederlander slecht denkt over een marokkaan, denk jij gelijk dat alle Nederlanders slecht denken over Marokkanen. Heb je nou echt niet door wat je zegt ofzo?!?!?!?! Echt dom ben je, en onwetend. Je ziet jezelf als iemand die gediscrimineerd word, maar jij discrimineert nog veel meer, en dat geldt voor veel mensen op marokko.nl!!!! Hier weer zo'n typisch geval van dom en ontwetendheid. Begrijpend lezen heb je niet gehad op de basischool of zo. Nou lees de topic weer helemaal opnieuw en kom dan met verwijt. Want volgens mij zeg ik niets anders dan wat jij zegt.

marockaanse
26-04-2003, 12:24
Origineel gepost door misantazaghin Precies en dat verwijt ik nu de nederlander. Het is de grootste onzin dat als een marokkaan iets flikt dat dat negatieve gevolgen heeft voor de hele gemeenschap. Als een nederlander iets flikt ga ik dan ook verkeerd denken over alle nederlanders? IK HEB HET NOG EEN KEER GELEZEN!!! en volgens mij ben jij degene die terug moet naar de basisschool, als je er uberhaupt ooit bent geweest. Als je kijkt naar mijn berichtje, dan zie je staan dat ik zeg: "Veel marokkanen denken er ook zo over, sleutelwoordje: veel!!!!! En als ik kijk naar jou berichtje zie ik staan. EN DAT VERWIJT IK NU DE NEDERLANDER, sleutelwoorden: DE NEDERLANDER!!! Begint het belletje al te rinkelen, of hoe zit dat??? Dat is dus een wezenlijk verschil, en l.u.l dus niet dat we precies hetzelfde zeggen, want we zeggen niet precies hetzelfde! Jij scheert alle Nederlanders over een kam, en ik doe dat niet!

moslimagirl
26-04-2003, 16:26
das waar soarya 18

Moezhint
26-04-2003, 17:00
Origineel gepost door achmad ben beu van nederlanders denken dit of dat, doen zus of zo. ben beu van marokkanen denken dit of dat, doen zus of zo. waarom schrijft men niet wat algemener en lezen we niet wat genuanceerder? hiwa tell that to de hollander! als zij zaken zwart wit willen bekijken en domme veralgemeningen doen dan mogen we best op dezelfde niveau reageren opdat ze ons begrijpen! :zwaai:

K_Prone
26-04-2003, 19:44
Origineel gepost door marockaanse IK HEB HET NOG EEN KEER GELEZEN!!! en volgens mij ben jij degene die terug moet naar de basisschool, als je er uberhaupt ooit bent geweest. Als je kijkt naar mijn berichtje, dan zie je staan dat ik zeg: "Veel marokkanen denken er ook zo over, sleutelwoordje: veel!!!!! En als ik kijk naar jou berichtje zie ik staan. EN DAT VERWIJT IK NU DE NEDERLANDER, sleutelwoorden: DE NEDERLANDER!!! Begint het belletje al te rinkelen, of hoe zit dat??? Dat is dus een wezenlijk verschil, en l.u.l dus niet dat we precies hetzelfde zeggen, want we zeggen niet precies hetzelfde! Jij scheert alle Nederlanders over een kam, en ik doe dat niet! Ja en als je ziet dat ik verwijs naar de nederlander die zo oordeelt halve zool. En voor jou voldoening zal ik effe zeggen ik heb mijn basischool al 6 jaar geleden afgerond en een jaar geleden mijn havo dus aan begrijpend lezen kom ik niet te kort. Dat jij hier meteen de nederlanders die zo kortzichtig zijn hier komt verdedigen zegt mij al genoeg we hebben hier te maken met een afgezonderde.Ga je onzin maar ergens anders verkondigen. Met janken kom je niet ver. En voor jou ga terug naar de bassischool want volgens mij ben je er nooit geweest.

praatjes
26-04-2003, 23:13
Ik zal hier mijn mening over de gedachten van Nederlanders betreft Marokkanen niet verkondigen. Wanneer ik dat doe, zal het heel erg schokkend zijn en ook voor anderen niet acceptabel zijn. Grapje :D Ik heb geen mening

ithran
27-04-2003, 03:34
Waaaaat?????? Neanderthalers??????huh?????

samira_el
27-04-2003, 11:46

Origineel gepost door Soraya18 Elke Nederlander die verkeerd over een Marokaan denkt, is te danken aan een andere Marokaan die het heeft verpest voor die gene. Dus het omgekeerde is ook toepasbare,. Dus ik mag zeggen.. Ik haat Nederlanders, want ik ken een Nederlander die een rascist is.. Grow Up, meid

Pagina's : [1] 2