Bekijk originele versie : Ik voel me klein (alleen voor dames)
Mijn allerliefste schatjes,
Ik ben hier voor het eerst en een vriendin heeft me hier naar toe verwezen ze zei tegen me als ik vragen had of iets wou weten onder de arabieren moet ik hier wezen.
En ik was best benieuwed. wat voor cup maat hebben de maroccaanse meisjes onder ons hier in europa.
Ik ben zelf 18 en ben zelf niet zo groot. Is het normaal ofzo????
ik begrijp dat jullie het niet openbaar maken. Dus daarom verzoek ik jullie om me een prive bericht te sturen
Groetjes schoonheidje.
C_warrior
25-04-2003, 15:52
Ik snap niet wat bedoelt ze :confused:
Kijk als een man deze vraag had gesteld, dan zou ik wel weten waar het over ging! :D
Maar ik begrijp niet waar jij je eigenlijk druk om maakt!
Ik las laatst dat 25% van de vrouwen in Nederland cupmaat D of meer heeft. Volgens mij was dat een onderzoek onder vrouwen in het algemeen, dus niet alleen autochtoon ofzo.
Ik 'voldoe' zelf totaal niet aan cup D. Ik moet het doen met een kleine A, waar ik overigens heel tevreden mee ben.
Origineel gepost door schoonheidje
Mijn allerliefste schatjes,
Ik ben hier voor het eerst en een vriendin heeft me hier naar toe verwezen ze zei tegen me als ik vragen had of iets wou weten onder de arabieren moet ik hier wezen.
En ik was best benieuwed. wat voor cup maat hebben de maroccaanse meisjes onder ons hier in europa.
Ik ben zelf 18 en ben zelf niet zo groot. Is het normaal ofzo????
ik begrijp dat jullie het niet openbaar maken. Dus daarom verzoek ik jullie om me een prive bericht te sturen
Groetjes schoonheidje
Volgens mij ben jij een jongen, en kick je er gewoon op als meiden jou PM's gaan sturen :rolleyes: :rolleyes:
Of niet :)
DonnaBella
25-04-2003, 16:49
Origineel gepost door cheima
Volgens mij ben jij een jongen, en kick je er gewoon op als meiden jou PM's gaan sturen :rolleyes: :rolleyes:
Of niet :)
WOU IK OOK AL ZEGGEN
rif_ridster
25-04-2003, 16:54
Origineel gepost door chabab
Ik snap niet wat bedoelt ze :confused:
get the hell out of here misterrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
groetjes R.!!!
waar blijft me cd mannnnnnnnnnnnnnnnn
Ik ga ze opereren en vergroten ik ga er meloenen in zetten :D
Brownsugar
26-04-2003, 00:28
hahaha okay nu weet je mijn cupsize hahaha
appelsap
26-04-2003, 00:30
:D ik heb ook tieten..maar meer mannelijke tieten..maar ik hoef er geen bh bij te dragen :rolleyes:
SweetRose
26-04-2003, 00:44
Origineel gepost door appelsap
:D ik heb ook tieten..maar meer mannelijke tieten..maar ik hoef er geen bh bij te dragen :rolleyes:
Dat moet een mooi zicht zijn zeg....:D
Tsjalouta
26-04-2003, 00:46
Origineel gepost door Masriya
Ik ga ze opereren en vergroten ik ga er meloenen in zetten :D
:hihi:
Origineel gepost door schoonheidje
ik ben een man die een bh draagt
ik heb 80 a :D sorry ik vind je echt triest hoor ga trouwen dan kun je elke dag over cupjes praten ga een hobby zoeken want zo te zien ben je echt eenzaam en een beetje :toink: :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.