Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klagen jullie mannen nooit.........????

Azhaar
24-12-2005, 15:10

Vraagje aan de dames... ik zie hier vaak dezelfde personen reageren, dat is verder aan jullie, maar klagen jullie mannen niet of jullie kinderen dat jullie vaak achter het net zitten, ik neem aan dat die ook op zijn tijd hun aandacht eisen, ik zie jullie (diegene die hier vaak reageren) gewoon de hele dag soms.

latifa_soussia
24-12-2005, 15:15
Vraagje aan de dames... ik zie hier vaak dezelfde personen reageren, dat is verder aan jullie, maar klagen jullie mannen niet of jullie kinderen dat jullie vaak achter het net zitten, ik neem aan dat die ook op zijn tijd hun aandacht eisen, ik zie jullie (diegene die hier vaak reageren) gewoon de hele dag soms. Hoe kan jij iemand de hele tijd zien reageren?:rolleyes:

Haniefa
24-12-2005, 15:16
Vraagje aan de dames... ik zie hier vaak dezelfde personen reageren, dat is verder aan jullie, maar klagen jullie mannen niet of jullie kinderen dat jullie vaak achter het net zitten, ik neem aan dat die ook op zijn tijd hun aandacht eisen, ik zie jullie (diegene die hier vaak reageren) gewoon de hele dag soms. Wat doe jij dan de hele dag hier? En een pc blijf in de meeste gevallen gewoon de hele dag aan. Bij mij staat deze site de hele dag op. En by the way, je bent niet aan elkaar verbonden voor 24 uur door middel van een ketting. je hebt ook eigen interesses en bezigheden, en vrouwen die geabordeerd zijn door hun man, die zul je hier nooit zien:moe: Ik vind dit echt weer een topic van niks.

Alhocimatje
24-12-2005, 15:17
weet je om eerlijk te zijn, vraag ik me dat soms ook af, ik bedoel ik woon nog thuis maar mijn moeder die kan het af en toe ook niet laten om dingen te zeggen zoals:"je bent geplakt aan die computer" en dan ik weer :"jema, ik zoek werk!!" dus ladies kom maar op, wat krijgen jullie zo nu en dan te horen?

oeght_yasmina18
24-12-2005, 15:21

Nou Nou, gelijk weer boze mensen :boos: Nee, van me man ik liever niet op internet! Mijn moeder vind me echt een Junkie! Maar als je man werkt en je als vrouw je huishoudelijke taken vervuld hebt, en verder nergens heen gaat, tjah dan moet je begrijpen dat ze dan veel achter de pc zit :o

Sunshine_h
24-12-2005, 15:22
weet je om eerlijk te zijn, vraag ik me dat soms ook af, ik bedoel ik woon nog thuis maar mijn moeder die kan het af en toe ook niet laten om dingen te zeggen zoals:"je bent geplakt aan die computer" en dan ik weer :"jema, ik zoek werk!!" dus ladies kom maar op, wat krijgen jullie zo nu en dan te horen? :hihi: Die heb ik ook regelmatig gebruikt :hihi:

Alhocimatje
24-12-2005, 15:23
Nou Nou, gelijk weer boze mensen :boos: Nee, van me man ik liever niet op internet! Mijn moeder vind me echt een Junkie! hahaha, junkie yek! die is goed straks moeten we naar een m.nl afkickkliniek, zie je al die marokkaanse dames daar hahaha, ejema ik moet lachen om mezelf :hihi:

Alhocimatje
24-12-2005, 15:24
:hihi: Die heb ik ook regelmatig gebruikt :hihi: maar, maar, maar ik ben echt op zoek hoor :D (misschien 5 min. van de tijd dat ik hier zit) :hihi:

Haniefa
24-12-2005, 15:30
Nou Nou, gelijk weer boze mensen :boos: Nee, van me man ik liever niet op internet! Mijn moeder vind me echt een Junkie! Maar als je man werkt en je als vrouw je huishoudelijke taken vervuld hebt, en verder nergens heen gaat, tjah dan moet je begrijpen dat ze dan veel achter de pc zit :o Wie is dan boos :rolleyes:

saadia29
24-12-2005, 15:32
Mijn man klaagt er wel eens over, maar ik trek me er niet veel van aan. Zelf vind ik het ook niet leuk als hij er lang achter zit, dus ik begrijp hem wel.

Azhaar
24-12-2005, 15:43
Hoe kan jij iemand de hele tijd zien reageren?:rolleyes: Er word toch een tijd genoteerd wanneer je de reactie plaats:nerd:

Azhaar
24-12-2005, 15:45
Wat doe jij dan de hele dag hier? En een pc blijf in de meeste gevallen gewoon de hele dag aan. Bij mij staat deze site de hele dag op. En by the way, je bent niet aan elkaar verbonden voor 24 uur door middel van een ketting. je hebt ook eigen interesses en bezigheden, en vrouwen die geabordeerd zijn door hun man, die zul je hier nooit zien:moe: Ik vind dit echt weer een topic van niks. Ik ben hier niet de hele dag.. maar ik lees dan zo af en toe... trouwens dat jij dit een topic van niets vind.. waarom reageer je dan...:(

Old_Oem_Ishaaq
24-12-2005, 15:45
weet je om eerlijk te zijn, vraag ik me dat soms ook af, ik bedoel ik woon nog thuis maar mijn moeder die kan het af en toe ook niet laten om dingen te zeggen zoals:"je bent geplakt aan die computer" en dan ik weer :"jema, ik zoek werk!!" dus ladies kom maar op, wat krijgen jullie zo nu en dan te horen? Hahah..die moet ik onthouden : P Ik krijg het niet zozeer van m'n moeder te horen..maar van mn broertje/zusjes. Die vinden me echt een pc freak:nerd: