Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : walging…

Watching.You
23-12-2005, 23:41

de laatste tijd zit ik te vaak achter internet, waardoor ik salaat/gebedden uitstel en dus niet op tijd bid…achteraf dan walg ik gewoon van me zelf…:jammer: :traan1: wie heeft er nog meer last van…?

Ighlaas
23-12-2005, 23:45
Hamdolilah probeer ik wel op tijd te bidden... maar ik word wel steeds kwaad op mezelf als ik niet wakker word bij fadjr.. Watching You.. probeer je salaat op tijd te bidden.. want dat is veel belangerijker dan hier op deze forum hangen:moe: ... ik weet ik ben er ook een van...:o

smaragd
23-12-2005, 23:47
de laatste tijd zit ik te vaak achter internet, waardoor ik salaat/gebedden uitstel en dus niet op tijd bid…achteraf dan walg ik gewoon van me zelf…:jammer: :traan1: wie heeft er nog meer last van…? ik heb daar ook wel last van dat ik wat later bid, maar meestal is niet internet wat me afleid, meestal ben ik ergens mee bezig en vergeet ik even de tijd of denk ik maak het even af en dan ga ik bidden, fout ,fout :jammer:

Watching.You
23-12-2005, 23:49
Hamdolilah probeer ik wel op tijd te bidden... maar ik word wel steeds kwaad op mezelf als ik niet wakker word bij fadjr.. Watching You.. probeer je salaat op tijd te bidden.. want dat is veel belangerijker dan hier op deze forum hangen:moe: ... ik weet ik ben er ook een van...:o allah yetaqabel 3lik (weet niet hoe het schrijft) i know..sala is het belangrijkste, maar soms is saytan allah yegzih sterker... dan denk je nog ff een een posting lezen en nog een en nog een...voordat je het weet is het te laat...en dan krijg je spijt dat je niet op tijd hebt gestop...

Aliyyah
23-12-2005, 23:54

ja ik heb dat ook maar niet door interet gelukkig... maar gewoon door huishouden en tv wel eens.. En wil inch allah ook fajr gaan bidden..

Ighlaas
23-12-2005, 23:55
Das niet goed he watching you:hadj: ...maar ik begrijp wel wat je bedoelt.... a3oedoe billah imini shaitan irajim!!!!!!!!!!! Dat moet je zeggen.. als het weer zover is..:D

Marisah
24-12-2005, 10:57
je hebt een adhaan programma! Uhm... mijn pc is gecrasht en ik weet niet meer hoe het heet pcadhan ofzo iets. M.