Bekijk originele versie : Er zijn mensen..
Die nu zich vervelen..Zonde :(
Het is vandaag vrijdag..oftewel Salaat El Joe3ma..
Mannen, ga met jullie broeders naar de moskee..en vericht u gebed naar Allah (swt)
Vrouwen, voor jullie geldt hetzelfde..u kunt u gebed thuis verichten..of als er een aparte ruimte is in de moskee..kunt u daar ook u gebed verichten...
Blijf niet zitten...
Mijn vader zei laatst : 8 uur achter de pc kan wel, maar 5 minuten je salaat verichten is teveel.. :confused:
Sajtan..is overal aanwezig.. :(
driouchcity
25-04-2003, 14:33
Sajtan is overal, maar bij jou heeft hij een vaste baan als je 5 uurtjes achter je pc zit! :cool:
Origineel gepost door driouchcity
Sajtan is overal, maar bij jou heeft hij een vaste baan als je 5 uurtjes achter je pc zit! :cool:
Er stond 8 en geen 5.. :)
P.s: Me vader nam een voorbeeld..Als in ''je kan zolang achter de pc zitten,maar 5 min Salaat niet"
Maar goed moet weer uitleggen..
Maar ik doe het graag,no hard feelings :)
Origineel gepost door moiself
;)mooi gezgt meid !!
;) Thnx
LADYKARIMA
25-04-2003, 14:40
Origineel gepost door sarahci
Die nu zich vervelen..Zonde :(
Het is vandaag vrijdag..oftewel Salaat El Joe3ma..
Mannen, ga met jullie broeders naar de moskee..en vericht u gebed naar Allah (swt)
Vrouwen, voor jullie geldt hetzelfde..u kunt u gebed thuis verichten..of als er een aparte ruimte is in de moskee..kunt u daar ook u gebed verichten...
Blijf niet zitten...
Mijn vader zei laatst : 8 uur achter de pc kan wel, maar 5 minuten je salaat verichten is teveel.. :confused:
Sajtan..is overal aanwezig.. :(
:( ma ik ben op stage dus kan nie weg maar je hebt zeker gelijk mensen kunnen zo lang achter de computer zitten maar bidden nee hor! dat is echt :jammer:
tuurlijk zijn er mensen dacht je dat je alleen op de wereld was
Origineel gepost door abdess
tuurlijk zijn er mensen dacht je dat je alleen op de wereld was
:rolleyes:
Guadaloupe
26-04-2003, 16:31
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=66112
k zou zegge, laat je stem horen.... :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.