Bekijk originele versie : Negeffa Souad uit Belgie...
ttitouania
23-12-2005, 22:09
Salaam aleikoum zusters,
Kort geleden ben ik bij negeffa SOuad geweest in Brussel. Zij had hele mooie kleding en was heel aardigh en niet echt duur.
Wie heeft haar weleens meegmeaakt. Is zij iemand die haar afspraken nakomt? Wie heeft haar weleens in Nederland meegemaakt. Zij en haar familie doen bruiden. Wie van hun is beter zij of één van haar dochters of nichten?
Wie o wie heeft er informatie voor mij
Djazaak allahoe gairan.
Salaam aleikoum
luv_u_all
24-12-2005, 00:23
Salaam, Heeft er iemand veeeeeeeeeeeeel ervaringen met ziana's hier uit belgie??
Ik hoop dat ik reactie krijg want voor de zomer moet ik beginnen met organisatie van een trouw, dus inshallah krijg iets te horen van jullie.........
x
Nadorbabygirl
24-12-2005, 01:48
Ja ik heb wel ervaring gehad met haar ten eerste komt ze altijd laat opdagen en ten tweede die make up en kapsels van haar oh my god ik schrok toen ik mezelf in de speigel zag daar heeft ze totaal geen ervaring in.maar ze heeft wel mooie kleren dat moet ik wel toegeven.groetjes
ik heb haar al veel meegemaakt op trouwfeesten zowel Souad als Fouzia als haar dochters etc, ik vond dat ze het goed deed bruid was mooi opgemaakt etc en kapsel ook. Fouzia hadden we op de trouw van me zus was heel mooi, en ja ze komt op tijd en gaat haar afspraken na mijn zus zei ook goeie advies geeft ect
sammy_boeffie
24-12-2005, 11:28
Mijn zus heeft haar gehad als naggefa.. Ze heeft mooie jurken.. Alleen opmaken kan ze niet als de beste.. Ze maakt echt te druk op.. Mijn zus is heel erg wit van derzelf.. en ze had mijn zus echt heeeeeel bruin gemaakt :maf:
oem_rayan
25-12-2005, 00:54
De foto's die ik in haar album had gezien, laat juist zien dat ze goed kan opmaken. Dat zal dan wel iemand anders voor haar gedaan hebben als het echt waar is dat zij niet op kan maken.
OO wat raar, de een zegt dat ze altijd te laat komt en de ander zegt dat ze altijd haar afspraken nakomt. Wie heeft er nog meer ervaring met haar?
beppie_truus
01-01-2006, 15:22
Heeft iemand foto's van deze negaffa?
Siham_1987
01-01-2006, 20:42
Salaam aleikoum zusters,
Kort geleden ben ik bij negeffa SOuad geweest in Brussel. Zij had hele mooie kleding en was heel aardigh en niet echt duur.
Wie heeft haar weleens meegmeaakt. Is zij iemand die haar afspraken nakomt? Wie heeft haar weleens in Nederland meegemaakt. Zij en haar familie doen bruiden. Wie van hun is beter zij of één van haar dochters of nichten?
Wie o wie heeft er informatie voor mij
Djazaak allahoe gairan.
Salaam aleikoum
Ik heb gehoord dat ze wel goed is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.