Bekijk originele versie : faat zoekt mo
Meiden, merken jullie ook niet in jullie nabije omgeving of zelfs op persoonlijke vlak dat het niet makkelijk is om n juiste partner te vinden?
Meiden die een uitstekende achtergrond hebben, goede studie genoten, en ontzettend mooi en vooral lief zijn.
Ik heb het nu niet over die guppie's (van 20 die al willen trouwen, met alle respect) maar over meiden tussen de 25 en 30. En jullie weten hoe het gaat binnen onze cultuur als je deze leeftijd hebt bereikt en nog geen man in t zicht is; dan is er vast iets mis met je.....:moe:
Ik maak het zelf van heel dichtbij me; vriendinnen, kennissen, familie (mn allerliefste nichtje :D ) en zo veel andere meiden waarvan het maar niet lukt om de "ware" vinden.
Alhadoelilah heb ik niks te klagen, ben al 4 jaar gelukkig met manlief.
Maar ik vind het moeilijk om te zien dat het met andere niet wil vlotten...:jammer:
Dus dacht ik meiden, kunnen wij elkaar niet helpen? :D
Wie stemt voor dit plan??
Leuk idee toch?
Kom op meiden, khoor jullie graag!!
Old_Oem_Ishaaq
23-12-2005, 21:07
In principe een leuk idee. Maar zou niet iemand willen koppelen aan een ander als ik niet zeker weet dat het een goede man is.
De laatste tijd ben in ontzettend negatief over mannen (zal wel overgaan I hope) dus mij niet gezien.
Jij succes!
TwinkleEye_19
23-12-2005, 21:19
Ik merk ook dat vooral de carrière gerichte vrouwen moeilijker aan een man komen. Dit komt denk ik doordat deze vrouwen vaak een sterk ontwikkelt karakter hebben m.b.t. de manier hoe zij met mannen omgaat. Op de werkvloer en met name als je bezig bent om hoger op de maatschappelijke ladder te komen bots je toch continu tegen wat men noemt 'het glazen plafond'. De wereld van de mannen.
Ik denk dat over het algemeen als een man opzoek is naar een vrouw, niet zo snel gecharmeerd zal zijn van dit type vrouw. Zeker niet als hij er er zelf op de werkvloer 'negatieve' ervaringen mee heeft gehad of liever de voorkeur geeft aan een vrouw die nog niet zo scherp is 'gesleten'. Deze mannen voelen zich door zulke vrouwen snel geïntimideerd of zij vormen zelfs voor hun een bedriegen. Vrouw pikt machtspositie van de man in.
Enfin, ik blijf erin geloven dat er ook mannen zijn van het zelfde kaliber als deze vrouwen en aangezien Allah alles in paren heeft geschapen zal dit vanzelf op het pad komen.
Tot zover mijn bijdrage.
Ik ga weer naar de foto-topic! :D
Watching.You
23-12-2005, 23:26
Ik merk ook dat vooral de carrière gerichte vrouwen moeilijker aan een man komen. Dit komt denk ik doordat deze vrouwen vaak een sterk ontwikkelt karakter hebben m.b.t. de manier hoe zij met mannen omgaat. Op de werkvloer en met name als je bezig bent om hoger op de maatschappelijke ladder te komen bots je toch continu tegen wat men noemt 'het glazen plafond'. De wereld van de mannen.
Ik denk dat over het algemeen als een man opzoek is naar een vrouw, niet zo snel gecharmeerd zal zijn van dit type vrouw. Zeker niet als hij er er zelf op de werkvloer 'negatieve' ervaringen mee heeft gehad of liever de voorkeur geeft aan een vrouw die nog niet zo scherp is 'gesleten'. Deze mannen voelen zich door zulke vrouwen snel geïntimideerd of zij vormen zelfs voor hun een bedriegen. Vrouw pikt machtspositie van de man in.
Enfin, ik blijf erin geloven dat er ook mannen zijn van het zelfde kaliber als deze vrouwen en aangezien Allah alles in paren heeft geschapen zal dit vanzelf op het pad komen.
Tot zover mijn bijdrage.
Ik ga weer naar de foto-topic! :D
ik sluit me volledig bij jou aan! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.