Bekijk originele versie : Je bent zwanger je verlangt naar iets en het komt als een litteken uit bij je kind!!!
In Marokko noemen ze dit waham(verlangen in eten of iets anders).
Een zwangere vrouw verlangt naar een bepaalde voedingsmiddel en dit blijkt uit te komen als een aangeboren litteken bij het kind.
Een vriendin van mij heeft een soort van moedervlek in een vorm van een watermeloen, haar moeder bleek toen ze zwanger was zin te hebben in een watermeloen. Gedurende zwangerschap at ze vaak meloen.
Ik zelf vind het heel toevallig ik geloof hier niet in....
Ik hoor dit zo vaak...
Wat vinden jullie hiervan....?
Herkennen jullie dit ook bij sommige?
casanora
25-04-2003, 13:22
ik weet het niet law3lem
jah ik hoor het ook vaak maar ja AllahoeAlim..
:zwaai:
SaraZena
25-04-2003, 13:28
ja je hoort het vaak....maar ik weet het niet hoor.
maar is het niet zo:
dat als je iets heel graag wilt, dus trek hebt in bijvoorbeeld een augurk en als je die niet krijgt...... dat je kind dan een moedervlek of zo in de vorm van een augurk krijgt.
Origineel gepost door Mtalsia
Gelloof het niet!
Mijn moeder had dan zeker zin in poep
:maf2:
:lol: :lol:
ArabLady
25-04-2003, 13:28
allahie7fad
HalfBlood
25-04-2003, 13:30
vaag....
LADYKARIMA
25-04-2003, 13:31
NEE HET IS ZO DAT ALS JE ZWANGER BEN EN ZIN HEB IN IETS EN DAN AAN JE LICHAAM GAAT KOMEN DUS BIJV: JE ZIET IEMAND MET EEN AUGURK EN JE WILT OOK ALS JE DAN JE HAND LECHT OP JE GZICHT DAN KRIJGT HET KIND EEN ROOD VLEKJE OP DAT PLEKJE MIJN NEEFJE HEEFT T BOVEN ZIJN LIP!
In marokko geloven ze hier sterk in.
En als je zegt dat je het niet gelooft, kijken ze je raar aan.
En iedereen die een bepaalde moedervlek heeft dat ergens op lijkt heeft de moeder aan dat soort object of subject gedacht. :confused:
Als je in de wolken kijkt kan je ook zoveel dingen zien.....
LADYKARIMA
25-04-2003, 13:32
HET WORD GEWOON EEN ROOD VLEKJE ! HET KRIJGT NIET DE VORM!!!!!
Origineel gepost door SaraZena
ja je hoort het vaak....maar ik weet het niet hoor.
maar is het niet zo:
dat als je iets heel graag wilt, dus trek hebt in bijvoorbeeld een augurk en als je die niet krijgt...... dat je kind dan een moedervlek of zo in de vorm van een augurk krijgt.
Ja ..percies als de toekomstige moeder dit niet krijgt...komt de kind zo uit.
dit slaat werkelijk nergens op.....
Misschien is dit een soort van smoesje ofzo.....dat een zwangere vrouw veel meer aandacht krijgt
soumaya1
25-04-2003, 13:35
ja ik heb het inderdaad ook eens gehoord...en of het waar is ik weet het niet!
Camilla27
25-04-2003, 13:37
toeval bestaat niet...en het is zo dat als je naar iets verlangt in de eerste maanden van je zwangerschap en je krijgt het niet..dan kan je het terug zien bij het kind.....in een vorm van een wijnvlek..of iets anders...
Origineel gepost door Mtalsia
ja man, al die mensen kijken van ulg, ik maar denken is moedervelek mensen in vorm van een drol :D
:hihi:
Jij bent Cker de leukste thuis :goedzo:
:D :zwaai:
DonnaBella
25-04-2003, 13:51
ja het is waar de moeder van zo'n vriendin van mij had toen ze zwanger was honing gegeten en nu heeft haar dochter zo'n wijnvlek op haar bil met van bijen-hokjes (je weet van die hokje die bij een bijenkorf zitten)
wallah egt raar.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.