Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zijn jouw doelstellingen in dit leven?

Pagina's : [1] 2

Missy20
25-04-2003, 12:23

Ik vraag me af wat je allemaal wilt bereiken in dit leven......... en wat je motivatie is om die doelstellingen daadwerkelijk te bereiken............ Mischien zijn er personen onder ons..... die al hun doelstellingen hebben gerealiseerd, wat volgt er dan....? Formuleer je nieuwe doelstelling(en) of neem je genoegen met wat je al bereikt hebt? Ben benieuwd naar jullie reacties......

shirien85
25-04-2003, 12:33
koezina vrouw :hihi:

musiclover
25-04-2003, 12:34
wat ik in dit leven wil bereiken dat weet ik niet, over 3 jaar ga ik beginnen met het realiseren van mijn droom en dat is een wereldreis maken en als ik dat heb gedaan wil ik in australie gaan werken en daarna zie ik wel verder... groetjes

Missy20
25-04-2003, 12:41
Origineel gepost door musiclover wat ik in dit leven wil bereiken dat weet ik niet, over 3 jaar ga ik beginnen met het realiseren van mijn droom en dat is een wereldreis maken en als ik dat heb gedaan wil ik in australie gaan werken en daarna zie ik wel verder... groetjes Ik kan je geen ongelijk geven....... Reizen vormt je en het doet je absoluut heel goed...... Go for it....

Noa
25-04-2003, 12:42

Origineel gepost door MrCharme neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!! laat dat maar aan een werkster over!!!! die heb je zo voor 5 euro p.u. een oud marokkaans vrouwtje bijvoorbeeld. ga jij maar lekker werken en poen verdienen :) een oud marokkaans vrouwtje? zou ik dus echt nooit doen die arme vrouw in mijn keuken laten werken Allah swt heeft mij 2 handen geschonken waar ik het werk zelf mee kan doen.

Missy20
25-04-2003, 12:42
Origineel gepost door MrCharme ik kan dat beter niet zeggen, want anders worden de vrouwen weer gek op mij en overstormen ze mij pm helemaal vol!!! :D vertel eens....

Missy20
25-04-2003, 12:43
Origineel gepost door Noa_F een oud marokkaans vrouwtje? zou ik dus echt nooit doen die arme vrouw in mijn keuken laten werken Allah swt heeft mij 2 handen geschonken waar ik het werk zelf mee kan doen. Helemaal mee eens..:goedzo:

Noa
25-04-2003, 12:45
Origineel gepost door MrCharme ja oke.... ik geef je van andere kant gelijk, maar van andere kant weer ook niet. Als ze geld wil verdienen, dan doen ze dat wel. Je maakt er mensen alleen maar blijer van. Mijn toekosmtige vrouw laat ik werken en als ik kinderen krijgt, dan piep ik natuurlijk wel anders. Dat is toch begrijpelijk??? dat begrijp ik ook wel maar je kan je baan best met het huishouden combineren..., is echt geen probleem.

shirien85
25-04-2003, 12:45
me kinderen opvoeden en eten voor me man maken. :hihi: :hihi:

Somaya_Riffia
25-04-2003, 12:46
Mijn diploma halen...en dan zie ik wel verder :)

shirien85
25-04-2003, 12:48
je kan nu wel alles zeggen maar elmaktab is elmaktab jet kan het niet veranderen. wie weet mischien wordt ik wel prinsses van het land.:hihi:

Missy20
25-04-2003, 12:49
Origineel gepost door Somaya_Riffia Mijn diploma halen...en dan zie ik wel verder :) wat doe je voor opleiding? of wat studeer je?

Mocro4eva
25-04-2003, 12:50
Origineel gepost door Missy20 Ik vraag me af wat je allemaal wilt bereiken in dit leven......... en wat je motivatie is om die doelstellingen daadwerkelijk te bereiken............ Mischien zijn er personen onder ons..... die al hun doelstellingen hebben gerealiseerd, wat volgt er dan....? Formuleer je nieuwe doelstelling(en) of neem je genoegen met wat je al bereikt hebt? Ben benieuwd naar jullie reacties...... inshallah mijn studie afronden en dan naar het buitenland vertrekken voor een paar jaartjes, that's it zo ongeveer :D

Missy20
25-04-2003, 12:50
Origineel gepost door Noa_F dat begrijp ik ook wel maar je kan je baan best met het huishouden combineren..., is echt geen probleem. zou zeker geen probleem moeten zijn....kwestie van goed plannen..denk ik...

Missy20
25-04-2003, 12:52

Origineel gepost door Mocro4eva inshallah mijn studie afronden en dan naar het buitenland vertrekken voor een paar jaartjes, that's it zo ongeveer :D inchallaah :) wat zou je willen doen in het buitenland?

Pagina's : [1] 2