Bekijk originele versie : Zijn dat modellen???
Itsjustme
25-04-2003, 11:59
ik kliktte net op die link van femmes du marrakech ff kijken wat ze daar allemaal te bieden hadden , maar ik zie steeds een paar dames die te voorschijn komen zijn dat nou echt modellen???? kan ik me haast niet voorstellen
Camilla27
25-04-2003, 12:00
Origineel gepost door Itsjustme
ik kliktte net op die link van femmes du marrakech ff kijken wat ze daar allemaal te bieden hadden , maar ik zie steeds een paar dames die te voorschijn komen zijn dat nou echt modellen???? kan ik me haast niet voorstellen
moest ook denken of het echt modellen waren..nou blijkbaar :rolleyes:
Is dat positief of negatief bedoeld? ;)
Itsjustme
25-04-2003, 12:03
hmm eelijk gezegd niet echt zo positief.... als ik aan model denk dan denk ik aan iemand die HET gewoon heeft gewoon dat IETS.... maja thats how i think about it....
Itsjustme
25-04-2003, 12:09
dat meisje van showcase heeft wel wat...
Itsjustme
25-04-2003, 12:18
hahah mtalisiaaaaaaaa temsoumt!!!!!! welke foto??
fatimaMihakoesen
25-04-2003, 12:22
Ja ik vind ze om eerlijk te zijn ook hele mooie dames, vooral die met die krullen maar goed smaken verschillen.
Ik vind ze dus ook niet knap :rolleyes:
Itsjustme
25-04-2003, 12:25
cheima ;) heb je smartie weer hoor wanna play smartass
Origineel gepost door smartie2
doe toch normaal
ik voel hier een beetje sentimenteel gedrag en jaloezie
gatver ze zijn gewoon knpa en het zijn mooie modellen moet jij een keer gaan wordt je dalijk afgewezen haha
moet je uitkijken hoor
Oh, oh, Smartie is weer in da house! :D
cheima ;) heb je smartie weer hoor wanna play smartass
:giechel: :giechel: :giechel:
Smarty2 kom op hoor :kwaad: :kwaad:
Camilla27
25-04-2003, 12:27
Origineel gepost door smartie2
doe toch normaal
ik voel hier een beetje sentimenteel gedrag en jaloezie
gatver ze zijn gewoon knpa en het zijn mooie modellen moet jij een keer gaan wordt je dalijk afgewezen haha
moet je uitkijken hoor
het zijn mooie vrouwen ja maar geen model type...zit geen uitstraling in..en uhh jaloezie??????
Itsjustme
25-04-2003, 12:29
haha camilli vin ik nou ook!!
Origineel gepost door MrCharme
eindelijk iemand die iets nuttigs zegt. :goedzo:
Aha en jij denkt wel volle zalen te trekken dan? :D (Alhoewel, als dat lichaam op je avatar echt van jou is...)
Origineel gepost door MrCharme
ja tuurlijk ben ik dat! wie anders???
als ik in de avonden aan het internetten ben, ben ik tegelijketijd ook aan het trainen.. heb een kamer met fitnesstoestellen in gericht, laptops om de aandelen en opties bij te houden enz... mijn onspanningroom snap jeeeeeeeeeeeeee??? wah ha ha haa :giechel:
jah jah :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.