Bekijk originele versie : is het waar ??
asmae_tetouani
22-12-2005, 22:42
dat als je met je haren in een vlecht slaapt dat je haar dikker en gezonder word??????????
asmae_tetouani
22-12-2005, 22:48
eloeee nobody :(
Spoiltgirl
22-12-2005, 22:54
Hahaha dat is echt een grap ik slaap bijna altijd met een vlecht en mijn haar is echt dun hoor het is er niet dikker van geworden:jammer:
asmae_tetouani
22-12-2005, 22:55
whahaha ok .. ja ik had het vandaag gehoord van een iemand, dus ik dacht ff vragen aan een paar op m.nl voor de zekerheid:hihi:
Miss_Meryem
22-12-2005, 23:07
Nee is niet waar, maar als je met een vlecht slaapt is het 's morgens wel iets makkelijker kammen dan als je met los haar slaapt. Dan trek je ook minder haar uit bij het kammen, en het haar blijft ook beter beschermd in een vlecht, dat wel.
Wassalaam. ;)
asmae_tetouani
22-12-2005, 23:10
thnx miss meryem:kus:
shaimagirlie
22-12-2005, 23:22
geloof me dat is echt onzin!!!!!!!
salimma19
23-12-2005, 00:24
Het word niet dikker maar WEL LANGER. En ik kan het weten want mijn haar is heel erg lang. Je moet het goed wassen (ik doe t 1 keer per week) dan doe je er voedingcreme in van de kruidvat. Goed uitkammen en lekker vlechten. Het is trouwens algemeen bekend dat je haar sneller groeit als je t vlecht. Vraag maar bij de kapper:)
Miss_Meryem
23-12-2005, 01:06
Ik heb ook heel lang haar hamdoelillah maar dat komt zeker niet door het vlechten. Het is wel dat je door vlechten je puntjes minder beschadigt, dus kan je het langer zo laten zonder bij te knippen. Je haren worden dan beter beschermd waardoor je minder gespleten haren krijgt die ook niet gemakkelijk afbreken. En dan 'lijkt' het wel eens alsof het sneller groeit, terwijl het eigenlijk gewoon gezonder is en minder snel breekt. Dus vlechten doet je haar echt niet sneller 'groeien'!
De kapper vertelt niet altijd de waarheid hoor.. Zo zou je ook geregeld moeten knippen om het sneller te laten groeien.. Wrong!
Haar groeit van binnenuit: niets dat je op de haren zelf smeert heeft daar invloed op, en ook niet wat je met de haarlengte doet. Je kan wel hoofdmassages doen, dat kan de haarzakjes stimuleren. Verder is je haargroei voor een groot stuk genetisch bepaald, en afhankelijk van je leefwijze (voedingspatroon, beweging, vitamine-inname, voldoende water drinken, etcetera..)
Wassalaam..
najlae_tanger
23-12-2005, 01:17
ja als je haren in een vlecht zitten(vooral heeeel veel vlechtjes,negerinstylo) en dan groeien ze harder!! dat zei ooit een kapper tegen me vroeger,toen ik een keer ook heel veel vlechtjes in me haar had.
Miss_Meryem
23-12-2005, 01:26
Jah, beschermt je haren.. Je kan ook op een satijnen kussensloop slapen.
Als je met los haar slaapt (is voor mij onmogelijk) sta je 's morgens op met meer klitten. Toch als je minder glad haar hebt.
salimma19
23-12-2005, 01:33
lieverd, je haar groeit echt sneller als je het vaak vlecht. Ik heb t zelf gezien, natuurlijk verzinnen kappers er ook maar op los om lekker veel klanten te hosselen. Maar vlechten helpt echt hoor :)
olijfjee
23-12-2005, 10:20
het is wel waar dat je haar er sneller van gaat groeien!
ik heb mijn haar 2 maanden terug kort geknipt omdat door de verf mn haar helemaal afbrak.
ik vlecht mn haar elke avond voor het slapen gaan en het is al ong. 10 cm langer !
lallafessia
23-12-2005, 10:23
Bij mij zitten er dan golven in in de ochtend kei ugly maar ieder voor zich natuurlijk als ik nat haar heb en geen zin heb om te drogen dan doe ik dat wel eens maar puur uit luiheid maar vraag niet hoe het de volgende ochtend zit ahahahahahah
hahah grappig! ik ga vanavond ook maar es vlechten.. :o :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.