Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : a 3ebadallah helpppp!!

mimia
25-04-2003, 11:35

ik ben voor de 2e keer gezakt voor mijn rijexamen :huil: alles ging fout! ik was zooooo zenuwachtig!! bhoeeeeeboeeeeboeeeeee :huil: help mij mijn zenuwen overwinnen! wat moet ik doen??

lailatje
25-04-2003, 13:47
he mimia inschallah haal je het de volgende keer wel mijn tante was ook drie keer gezakt gewooon weer opmieuw proberen en als god wil helpt hij je wel!!!

chocolatgirl
25-04-2003, 17:17
Oefenen baart kunst. Als je examens moet doen dan moet je maar denken dat je alleen in de wagen zit en dan heb je vele minder zenuwen en dan gaat het vanzelf.Dat was bij mij toch zo. Ik wens je nog veel succens en Inschallah haal je het nog. Beslamaxxx

SweetRose
25-04-2003, 19:53
Adem in..Adem uit...doe dit een paar keer na elkaar...:) ga dan leren tot je alles van buiten kent... :zweep: :D:D

Soefy
25-04-2003, 20:01

Origineel gepost door mimia ik ben voor de 2e keer gezakt voor mijn rijexamen :huil: alles ging fout! ik was zooooo zenuwachtig!! bhoeeeeeboeeeeboeeeeee :huil: help mij mijn zenuwen overwinnen! wat moet ik doen?? http://www.smiliegenerator.de/s11/smilies-10998.png je moet je niet zo druk maken tijdens je examen..daardoor ga je juist zenuwachtiger worden..en fouten maken...Probeer je gewoon te concentreren op andere dingen>>well op het verkeer letten.. http://www.clicksmilie.de/sammlung/aktion/action-smiley-083.gif ik zelf dacht de 1e x toen ik moest afrijden dat ik het niet zou halen en ik ging ook met een nuchtere houding daar naar toe>>>and guess ik haalde hem in 1 x... Maar meid inshallah heb je de 3e x meer geluk..:goedzo: Suc6 :zwaai:

mimia
25-04-2003, 22:30
THANX ALLEMAAL! LUV YA! OEALLAH....IK VOEL ME STUKKEN BETER DOOR MIJN MGARBA HOEKIE!

laylatoelkader
25-04-2003, 22:36
je kan ook pilletjes halen van de huisarts, dat kan ook helpen, of je moet veel banaan eten helpt ook, er bestaan erger mensen die het 5de keern niet halen, heb het zelf pas de derde keer gehaald, dacht dat ik geen hoop meer had

wardaroosje
25-04-2003, 22:39
Origineel gepost door laylatoelkader je kan ook pilletjes halen van de huisarts, dat kan ook helpen, of je moet veel banaan eten helpt ook, er bestaan erger mensen die het 5de keern niet halen, heb het zelf pas de derde keer gehaald, dacht dat ik geen hoop meer had Heb het pas de 5e * gehaald :tranen: :tranen: en dat was echt erg. Maar ga de hoop niet opgeven en gewoon voor de 3e keer gaan succes liefs warda

Aichake
26-04-2003, 17:44
je moet voor dat je gaat 2 rak aat bidden en allah help je wel. zo heb ik het gedaan.

mimia
27-04-2003, 01:02
bedankt voor je advies!! zal ik aan denken!