Bekijk originele versie : Waarom praten de meeste gozers zo negatief
Itsjustme
25-04-2003, 10:18
ik begrijp het niet hebben jullie soms de verkeerde wijven leren kennen... trauma opgelopen... gedist.... or something like that kom op man ik als meisje zeg toch ook niet dat marokkaanse jongens allemaal criminelen zijn (scheelt heel weinig) players.... hoerelopers...casanova's enzz wat is de oorzaak dat de marokkanen zo negatief over hun meisjes praten dat zie bij geen enkel volk, maar wij overtreffen het gewoon weer zoals gewoonlijk. er zijn genoeg bnet a ness en normale fatsoenlijke dames. er zijn altijd *****es... enzzz tussen dat houd je nou eenmaal... anywayzzz ik hoort wel
Assalam molaikom
Yeah you tell them girl :goedzo:
:zwaai:
Ik word er kotsmisselijk van :kwaad:
okiee.. effe telllen... euuuhmmmm.... dit is al de 10055511154 geopende topic over dit soort bullshit... laat ze maar lekker kletsen wt ze willen... sommige jongens weten niet beter dan dat..
Itsjustme
25-04-2003, 10:25
zolang zij het blijven herhalen kan ik dat ook!!! :P:):):):):)
Origineel gepost door Itsjustme
zolang zij het blijven herhalen kan ik dat ook!!! :P:):):):):)
okkieee... :cool:
Itsjustme
25-04-2003, 11:57
haha ;)
Origineel gepost door smartie2
Doet pijn he
chaimae???
Ja :D :D Zeg het eens :D
Itsjustme
25-04-2003, 12:26
ohhh sooooo lost in the worl i aint callin names :D:D:D:D:D:D
Origineel gepost door Itsjustme
ik begrijp het niet hebben jullie soms de verkeerde wijven leren kennen... trauma opgelopen... gedist.... or something like that kom op man ik als meisje zeg toch ook niet dat marokkaanse jongens allemaal criminelen zijn (scheelt heel weinig) players.... hoerelopers...casanova's enzz wat is de oorzaak dat de marokkanen zo negatief over hun meisjes praten dat zie bij geen enkel volk, maar wij overtreffen het gewoon weer zoals gewoonlijk. er zijn genoeg bnet a ness en normale fatsoenlijke dames. er zijn altijd *****es... enzzz tussen dat houd je nou eenmaal... anywayzzz ik hoort wel
Assalam molaikom
das kortzichtigheid...kijken niet verder dan hun neus lang is!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.