Bekijk originele versie : Dit begrjip ik niet!!
Ik kan dus niet begrijpen dat mensen ook 's nachts nog achter de pc zitten. Ik zie berichten die gepost zijn rond 00 uur, 1.00 uur, 4.00 uur enz. Nu is mijn aan vraag aan deze mensen:,, Hebben jullie geen slaap nodig???"
groetjes!! :zwaai:
Onslaught
25-04-2003, 09:05
nou sommige hebbe nachdienst dus die werken en posten in de nacht meer dan overdag en sommig hebbe geen school of werk en sommig die zijn junk:D
LADYKARIMA
25-04-2003, 09:07
Origineel gepost door Sahra22
Ik kan dus niet begrijpen dat mensen ook 's nachts nog achter de pc zitten. Ik zie berichten die gepost zijn rond 00 uur, 1.00 uur, 4.00 uur enz. Nu is mijn aan vraag aan deze mensen:,, Hebben jullie geen slaap nodig???"
jij leest mijn gedachten hahah daar dacht ik nou ook aan! wallah ik lig al om 11.30 te snurken hahaha
Ik zit hier alleen op school of thuis als ik me verveel :D :D
Als ik bijvoorbeeld muziek aan het donwloaden ben. ;)
:zwaai:
Origineel gepost door doenja_18
ehm af en toen heb je teveel koffie op dat je dan helemaal :stoned: bent en dan zit er niks op dan op marokko.nl gaan zitten posten!!!!:D
:stout:
ik dacht je zou afkicken :boos:
maar ja je laat die spuit i.i.g nu links liggen :D
:lol:
yeah right!!!! :wat?!:
Wat lach je :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Ik kan wel merken dat je :stoned: bent :ego:
:zwaai:
:giechel:
hahahahaha stommerd :lekkerpuh
ik verveeeeeeeeeeeeel me dood :huil:
:hihi: ik ben op school :kwaad: :kwaad:
Het is lekker weer ga iets leuks doen dan :D
Somaya_Riffia
25-04-2003, 09:40
Soms kan ik gewoon niet slapen dus dan kom ik maar hier..m'n langste tijd was tot 1 uur 's nachts.. :o
Of soms nog een verslag maken...dat vergeten was...dan doe ik dit terzijde :D
alleen op een zaterdag ben ik tot een uur of half2 hier en op msn tot half 3ofso .. :hihi:
maar in de week ga ik gewoon om 11 uur slapen... :p
Maar zeggen jullie ouders dan niks? Horen ze dat ding niet zoemen?
Maar zeggen jullie ouders dan niks? Horen ze dat ding niet zoemen?
:hihi: mijn pc zoemt niet zo.. alleen je hoort mij echt tikken.... mijn pa die ligt er niet wakker van maar mijn ma.. wajjouww als ze me dan pakt he.. pff dan is het stekker eruit en volgende dag internet afbellen :lol:
maar dat blijft ze maar zeggen.. ze doet het toch niet :bril:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.