Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helupppppppppppppppppp

Hanane0
22-12-2005, 12:32

Hoi Dames, Ik heb een groot probleem nl. mijn buik die erg groot wordt als ik ook maar iets eet!! Echt net plastic, wordt gigantisch terwijl helemaal geen grote buik heb, en mn stoelgang is ook maar 1 x in de 2 weken ofzo. Ik ben al naar de dokter geweest maar t heeft niet geholpen!!!! Iemand misschien tips??? Groet, Hanane0

poezzie
22-12-2005, 12:47
Hoi Dames, Ik heb een groot probleem nl. mijn buik die erg groot wordt als ik ook maar iets eet!! Echt net plastic, wordt gigantisch terwijl helemaal geen grote buik heb, en mn stoelgang is ook maar 1 x in de 2 weken ofzo. Ik ben al naar de dokter geweest maar t heeft niet geholpen!!!! Iemand misschien tips??? Groet, Hanane0 Nou dat klinkt niet best hoor..je moet minimaal 1 x per dag naar t toilet, dus 1X in de 2 weken is wel heeeeeeeeeel erg weinig...het lijkt erop dat je darmen niet goed werken...wat heb je van de dokter gekregen? Misschien moet je meer vezels eten, en misschien die Activialijn proberen..die schijnt de stoelgang te verbeteren...

sabrye
22-12-2005, 12:52
dat is inderdaad niet best weet je wat een stoelgang op gang zet zachte pruimen

sabah75
22-12-2005, 13:12
Hoi Dames, Ik heb een groot probleem nl. mijn buik die erg groot wordt als ik ook maar iets eet!! Echt net plastic, wordt gigantisch terwijl helemaal geen grote buik heb, en mn stoelgang is ook maar 1 x in de 2 weken ofzo. Ik ben al naar de dokter geweest maar t heeft niet geholpen!!!! Iemand misschien tips??? Groet, Hanane0ja dat is inderdaad veel te weinig. Je kan je stoelgang verhelpen om elke morgen een jus d' orange te drinken of pruim in water laten weken en elke morgen van nemen. Bruinbrood volkorenbrood is ook goed zijn vezels in. Als dit iedere morgen benuttigd weet ik zeker dat je iedere dag naar de toilet rent.