Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : catering zohour

Pagina's : [1] 2

jeblia80
22-12-2005, 10:19

dag dames en heren, ik heb laatst in amstelveen catering zohour meegemaakt noooooow ik hoorde zo veeeel positieve dingen over hun maar sorry hoor die pastillat smaakten hellemaal niet het was zuur(7amta) en qua decoratie is niet echt waaaaaw heb nog mooier gezien die van saada of traiteur maghrebia zijn veel beter saada is echt een aanrader en trouwens ze zijn familie heb ik gehoord now zohour ik vind jullie maar niks en ik wens jullie veeel succes en andere keer beter opleten of die pastillat en salades van jullie goed zijn.. groetjessss

hananaa
22-12-2005, 10:41
na jazeg ik vind zohour goed en en goedkoop jij moet niet zoveel zeiken

misss_riff
22-12-2005, 10:43
dag dames en heren, ik heb laatst in amstelveen catering zohour meegemaakt noooooow ik hoorde zo veeeel positieve dingen over hun maar sorry hoor die pastillat smaakten hellemaal niet het was zuur(7amta) en qua decoratie is niet echt waaaaaw heb nog mooier gezien die van saada of traiteur maghrebia zijn veel beter saada is echt een aanrader en trouwens ze zijn familie heb ik gehoord now zohour ik vind jullie maar niks en ik wens jullie veeel succes en andere keer beter opleten of die pastillat en salades van jullie goed zijn.. groetjessss nou meid toch zohour is héééél goed twarkellah heb oook vééééééééééééééél positieve reacties gehooord van hem,de komende zomer ga ik hem nemen InsAllah jij bent gewooon eeen jaloers,misss ben je zelf wel een van een cartering bedrijf je wilt hem zwart maken he maar dat lukt je zeker en vast niets :maf:

jeblia80
22-12-2005, 10:53
nou meid toch zohour is héééél goed twarkellah heb oook vééééééééééééééél positieve reacties gehooord van hem,de komende zomer ga ik hem nemen InsAllah jij bent gewooon eeen jaloers,misss ben je zelf wel een van een cartering bedrijf je wilt hem zwart maken he maar dat lukt je zeker en vast niets :maf: nooow sorry hoor waarom zou ik jaloers zijn?? hahahha jij bent grappig zeg en ik wil niemand zwart maken mevrouwtje is zeg alleen de waarheid ik vond ze wel goed alleen die eten was niet lekker wat is hier mis mee miss riff?? meskiena...

jeblia80
22-12-2005, 10:54

na jazeg ik vind zohour goed en en goedkoop jij moet niet zoveel zeiken nooow meid ik zeik absoluut niet okey?? ik zeg alleen dat die eten niet lekker was :kwaad:

jeblia80
22-12-2005, 10:58
nou meid toch zohour is héééél goed twarkellah heb oook vééééééééééééééél positieve reacties gehooord van hem,de komende zomer ga ik hem nemen InsAllah jij bent gewooon eeen jaloers,misss ben je zelf wel een van een cartering bedrijf je wilt hem zwart maken he maar dat lukt je zeker en vast niets :maf: ik weet niet waar je het over hebt a gekke maar doe ff normaal oke? ieder zijn eigen menig begrijp je?

misss_riff
22-12-2005, 10:58
nooow sorry hoor waarom zou ik jaloers zijn?? hahahha jij bent grappig zeg en ik wil niemand zwart maken mevrouwtje is zeg alleen de waarheid ik vond ze wel goed alleen die eten was niet lekker wat is hier mis mee miss riff?? meskiena... Nou meid ik zeg ook gewooon mijn mening wat ik over jou vindt,ewa het eten was dus niet vindt jij dat allleen of zijn er nog mensen geweest van die hebben gezegd van hmmmm het heeft tottaaaal niet gesmaaakt;)

Hmidoulover
23-12-2005, 01:39
Haha, funny! Ik heb ze wel meegemaakt hoor en ze waren wel oke. Maar jij kraakt verderop ook al de catering die ik heb af, Maghrebia uit Ede. In mijn ogen de beste, want geloof me, ik heb iedereen benaderd en bezocht! Je bent nu echt duidelijk een concurrent!

Miss_Oujdia
23-12-2005, 13:08
Wat een bull shit!! Catering Zohour zijn helemaal toppie!! Die gene die wat te klagen heeft over hun..moet maar lekker gaan opsouten Stelletje jaloerse mensen.. Ze hebben tenminste wat bereikt in hun leven nu jullie nog Ha ha ha Goooo catering Zohourr jullie zijn helemaal toppiee!!

leila_83
23-12-2005, 13:19
Ik heb zelf ook Catering Zohour genomen op mijn bruiloft en ze waren helemaal toppie. Mijn vriendin heeft ze ook gehad en mijn nicht ook. Alle drie bruiloften hebben ze top werk afgeleverd! Ik ben geen reclame voor ze aan het maken, iemand afkraken is gewoon triest! en wel heel erg verdacht dat jeblia80 en tomatichat allebei 22 dec. een naam hebben aangemaakt en elkaar gelijk geven. Catering Zohour blijf zo doorgaan met jullie werk incha allah!;)

naoual555
23-12-2005, 13:37
dag dames en heren, ik heb laatst in amstelveen catering zohour meegemaakt noooooow ik hoorde zo veeeel positieve dingen over hun maar sorry hoor die pastillat smaakten hellemaal niet het was zuur(7amta) en qua decoratie is niet echt waaaaaw heb nog mooier gezien die van saada of traiteur maghrebia zijn veel beter saada is echt een aanrader en trouwens ze zijn familie heb ik gehoord now zohour ik vind jullie maar niks en ik wens jullie veeel succes en andere keer beter opleten of die pastillat en salades van jullie goed zijn.. groetjessss Wat loop je nou te lullen man! ik was zelf ook op die bruiloft, bij je vorige reactie zei je dat de pastilla met sa3ria zat, terwijl het kip-pastilla was. Je bent gewoon iemand die wat tegen ze heeft. Want de bruid (Ik zal geen naam noemen, zal ze niet fijn vinden)ze is een vriendin van mij en dat was haar bruiloft in Amstelveen, ze was juist blij dat alles goed is verlopen op haar bruiloft. Of je bent gewoon jaloers dat ze een top bruiloft heeft gehad! Fotograaf, dj, catering en ziana waren allemaal Top! Als je er ook was op de bruiloft dan bel je de bruid pf bruidegom op en dan vraag je wat ze van hun bruiloft vonden. Ze is net terug van huwelijksreis, dus ze zal nu wel bereikbaar zijn! En ik heb Zohour meerdere malen meegemaakt in Zeist, altijd zag de zaal er mooi uit, eten was lekker. Je bent gewoon iemand die stikt van de jaloezie en er niet tegen kan wat ze allemaal hebben bereikt zoals miss_oujdia al zei.

beni_bouyachie
23-12-2005, 14:49
zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik zeik!! jaloezie jaloezie jaloezie jaloezie jaloezie, kortom jullie voeren geen ******* uit maar weten wel te zeiken .. damn Ik heb zelf de 17 de met ze gewerkt in haaften ,nou meisje we hebben gesmuld . Dit is 1 van de cateraars als ik met ze werk , dat ik wel aanschuif om te eten aangezien ik last heb van spastische darmen , durf ik niet bij iedereen te eten !!! Zohour kop op , laat dr stikken in dr zbel .... Ja sorry moest er even uit .. dat gezeik altijd toch , damn ..

tempted_2_touch
23-12-2005, 15:03
Er valt echt NIETS TE ZEIKEN over CATERING ZOHOUR ze zijn echt TOP :goedzo: ik heb ze vaak meegemaakt en iedere keer dat ik at heb ik genoten :D

missbruid
23-12-2005, 16:10
Er valt echt NIETS TE ZEIKEN over CATERING ZOHOUR ze zijn echt TOP :goedzo: ik heb ze vaak meegemaakt en iedere keer dat ik at heb ik genoten :D Ja precies..hier nog één..Ze staan hoog aangeschreven en dan komt er weer eens een misgunner die ze zwart probeert te maken...typical iets voor ons volk:( Zohour...niemand tipt aan jullie:goedzo:

WaelAmsterdam
23-12-2005, 18:47

Vergeet niet, meningen zijn verdeeld. Ik vind ze ook niet goed. Dat ze toevallig 1 bruiloft goed hebben gewerkt, zorgt ervoor dat er 340.000 reacties ALLEEN maar goed zijn. Vergeet niet al die andere bruiloften, waarvan ze sommige ook niet GOED werken.

Pagina's : [1] 2