Bekijk originele versie : marokaanse meisjes met nederlandse jongens
wat vinden jullie van marokaanse meisjes met nederlandse jongens. Je hoort het steeds vaker..
SaraZena
25-04-2003, 00:54
moeten ze zelf weten
Sarahsalima
25-04-2003, 00:56
wat moet ik daarvan denken .........
misschien zijn ze wel gewoon marokkaans en lijken ze gewoon hollands
mijn vriend lijkt ook op een hollander en die is gewoon marokkaans
HalfBlood
25-04-2003, 00:59
ik hoor ook dat iedereen geen relatie heeft maar gewoon zoals ware moslims het huweiljk betreden..
maar ja.. conclusie = Bla.
:hihi:..
Origineel gepost door Sarahsalima
wat moet ik daarvan denken .........
misschien zijn ze wel gewoon marokkaans en lijken ze gewoon hollands
mijn vriend lijkt ook op een hollander en die is gewoon marokkaans
Lelijkerd? :D
-Y-
Origineel gepost door bentelblad
Kennen jullie Frank uit west
Ga jij al met hem om?
-Y-
Sarahsalima
25-04-2003, 01:02
Origineel gepost door Asri
Lelijkerd? :D
-Y-
nee dat is mijn verloofde
ik heb het nu over mijn vriend :D
baraka mat fdah7nie, algorotto
Even erg als Marokkaanse meisjes met Marokkaanse jongens en andersom. Ik denk niet dat Allah je gaat vragen: oh je had een haramrelatie. Is het een Marokkaan(se) of een Nederland(se/er)?
Lijkt mij niks mis mee. En een eventueel huwelijk tussen een marokkaanse en een nederlander heeft meer kans van slagen dan een marokkaan met een nederlandse, las ik een paar dagen geleden.
shirien85
25-04-2003, 09:13
Origineel gepost door smartie2
Doodschieten die handel
ik vind het maar een lelijk gezicht iedere zijn eigen cultuur
een vriend mag zo wie zo niet laat staan met een nederlandse daar zal ik nooit van m'n leven aan beginnen. doodschieten?? :eek: dat is ook wat ik denk ja. :lol: :hihi::zwaai:
shirien85
25-04-2003, 09:38
nee ook niet
die weet niks van de cultuur of wat dan ook
een ras heeft een cultuur
dus geen gezeur
shirien :Iluvu: :Iluvu:
hahahhahahaha :giechel:
shirien85
25-04-2003, 09:49
helemaal niet een marokkaan is een marokkaan die kan die talen, die weet tenminste wat die culturen inhouden, een nederlander nou volgende maand weer carnaval zuipen ik zie zijn marokkaanse schoonvader al kijken haha
shirien :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
wallah jij maakt me tenminste aan het lachen om de reactiest die je plaatst :giechel: :lol: :lol: :zwaai:
Itsjustme
25-04-2003, 10:07
nou wat vinden jullie van marokkaanse jongens met blondies!!! weet je i dont give a f**** iedereen moet lekker doen wat ie wil en ja als dat marokkaanse meisje gelukkig is met een ned. misschien kan ze het niet vinden met een marokkaan??? je weet t niet haar probleem!!!
Itsjustme
25-04-2003, 10:13
act like ur nick ok???!!! "smartie" yeah right je ligt vol vooroordelen noemt zich "smartie" houdt toch op man!!
Origineel gepost door ouiam_tet1
:goedzo: maar najib heb je ook een persoonlijke mening??
oke laat ik je het zo vragen... wat vind je ervan als een marokkaans meisje met een nederlander trouwt???
:confused:
Persoonlijke mening? Ik baseer mijn mening op de islam!
Met een Nederlander trouwen? Als ie moslims is, is er niets mis mee.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.