Bekijk originele versie : meisjes die uitgaan
sorry mensen lief voor mij maakt het niet uit jongen of meisje het word eens tijd dat we dat bekrompen gedoe achterwegen laten en niemand meer uitgaat ik ga bijmezelf beginnen insakallah
en hopen dat er nog velen zullen volgen en als een meisje een keer uitgaat laat haar lekker en maak haar niet gelijk voor een **** uit
zij wil ook wat van deze wereld zien!!!!!!!!!!!!!
sallam abdellah.
LADYKARIMA
25-04-2003, 09:24
Origineel gepost door chakkour
sorry mensen lief voor mij maakt het niet uit jongen of meisje het word eens tijd dat we dat bekrompen gedoe achterwegen laten en niemand meer uitgaat ik ga bijmezelf beginnen insakallah
en hopen dat er nog velen zullen volgen en als een meisje een keer uitgaat laat haar lekker en maak haar niet gelijk voor een **** uit
zij wil ook wat van deze wereld zien!!!!!!!!!!!!!
sallam abdellah
je hebt gelijk dat jongens en meiden beiden niet uit moeten gaan maar bekrompen gedoe en iets van de wereld zien????soory hor maar ben het er niet mee eens! ik wil ook wat van de werled zien maar niet in een discotheek!!!!
LADYKARIMA
25-04-2003, 09:38
Origineel gepost door doenja_18
hoehoehoehoehoe:boogie:
1-0 voor LADY!!!
:hoera: :hoera:
ja toch is toch zo??????? :zwaai:
AminaLove
25-04-2003, 10:14
Ik denk dat hij met bekrompen bedoeld , dat een meisje meteen wordt uitgescholden voor **** als ze uitgaat..Dat vind ie bekrompen,en ik ook !!
mellalie-man
25-04-2003, 13:19
de discotheek is zijn wereld,
ik denk dat jij maar eerst de wereld moet gaan zien chakour.en dat je dan pas opkomt voor de meiden die uitgaan
Missprive
25-04-2003, 13:45
wat versta je onder uitgaan??? disco??
bioscoop???
Origineel gepost door HabibaNador
Meisjes die uitgaan.
Ik ben ook een meisje en ik ben weleens uitgegaan. ou ik vind het niets bijzonders hoor....dat daar nou zoveel comotie over ontstaat....Wat me wel opvalt is dat als een meisje teveel vrijheid heeft ze er niet echt mee weet om te gaan...dat vind ik wel jammer.
Dit geldt trouwens ook voor jongens.
je hebt gelijk hoor :p :D
SweetRose
25-04-2003, 19:51
Origineel gepost door HabibaNador
Meisjes die uitgaan.
Ik ben ook een meisje en ik ben weleens uitgegaan. ou ik vind het niets bijzonders hoor....dat daar nou zoveel comotie over ontstaat....Wat me wel opvalt is dat als een meisje teveel vrijheid heeft ze er niet echt mee weet om te gaan...dat vind ik wel jammer.
Dit geldt trouwens ook voor jongens.
Euhm..Excuse me habibanador..ik heb muchooooooooooo veeeeeeel vrijheid..Je zou zo jaloers worden op me...en toch weet ik mijn weg nog....Kheb nog nooit misbruik van gemaakt en kwil het zo houde...Als je gewoon nadenkt aan de gevolgen voor jezelf en voor anderen...besef je snel dat je de juiste weg moet volgen....de weg van Allah..en niet de foute weg..Die van shitan...
Origineel gepost door LADYKARIMA
je hebt gelijk dat jongens en meiden beiden niet uit moeten gaan maar bekrompen gedoe en iets van de wereld zien????soory hor maar ben het er niet mee eens! ik wil ook wat van de werled zien maar niet in een discotheek!!!!
De discotheek is voor velen een wereld op zich dus wil je de wereld zien dan moet je niet alleen naar de plekken gaan die jou zullen bevallen, maar ook naar de plekken die minder goed zijn in jullie ogen. Want de wereld is niet alleen maar goed.
En dat een meisje meteen uitgemaakt wordt voor ****. Ook zoiets triest.
Als je uitgaat dan valt niemand je lastig behalve die snotmarokkanen die uit hun hol komen. En als je niks tegen ze zegt dan ben je vette ****. **** them!!!! Sukkels Als er al iemand een **** is dan zijn het die snotmarokkanen het wel!!!
Ik ben er niet mee eens. En wat bedoel je precies met uit gaan!!!!!!!!! Meiden die STIEKEM uitgaan naar discotheken cafe's etc en die ze3ma de wereld willen zien. Keur jij dat dan goed!!!!!!
NOu ik niet, dat ze wat van de wereld willen zien, oke maar niet in discotheken etc etc
fatiha20
29-04-2003, 14:59
Sallem,
nou ik vindt dat wij als moslim zusters en broeders elkaar moeten adviseren en wat van elkaar moeten leren (en dat is ver van voor god spelen, zoiets mag je niet eens zeggen).
En een goede moslimmeid moet niet uitgaan op wat voor manier dan ook, ik bedoel we houden ons al niet strikt aan de islam, want je mag nota bene niet eens in de ogen van een onbekende jongen kijken en altijd bedekt zijn, dus ik zie het niet voor me dat een meid met hijab even in de disco gaat staan dansen.
assalem alaikoem.
miss_nana
29-04-2003, 15:39
en jij bent zeker eeen loverboy yek a chkour??????
shahinda
01-05-2003, 15:37
Beste moslimgenoten,
Ik wou net als jullie allen ook mijn mening over deze kwestie kwijt, ik keur uitgaan in het algemeen niet goed, het is zeer zeker haram, en je wordt er niet beter op . Zeg nou zelf wat mis je nou als je niet uitgaat ik ga zelf veel liever op de zaterdagavond naar mijn nichtje(leuke film huren,chips en cola, en je kan net zo laat opblijven als je zelf wilt ,geen dronken mensen om je heen die in je nek lopen te hijgen met die alcoholstank in hun bek, geen last van eventuele ruzies)dan dat ik savondlaat moet uitgaan het kost overigens alleen maar geld
SWDG Je hebt gelijk in wat je zegt.......... het zijn gewoon kinderen
HOI IK BEN ZELF PAAR KEER UITGEWEEST
MAAR VOND HET NIKS AAN EN ZOOOOO ERG IS DAT NIET WANT ALS ALLE MAROKANEN DE KANS HADDEN OM UIT TE GAAN DAN WAS DAT ZEKER GEBEURD EN TROUWENS SLECHTE DINGEN LEREN KAN OOK OP SCHOOL MET DE MEIDEN VAN NU IK KEN MEISJES DIE GEEN VRIJHID HEBBEN
MAAR JAAAH DIE DOEN ALLES STIEKEM EN DIE KOMEN OOK EERDER IN EEN HOTELTJE MET HUN VRIEND DAN DE GENE DIE VRIJHEID HEBBEN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.