Bekijk originele versie : Den Bosch 12 mei wieeeeeeeee was volgens
jullie de leukste , grappigste, mooiste, stomste, opvallendste iemand/groepje/stelletje/paar??
(jognen met pet was voor mij toch het middelpunt).
angeleyes
13-05-2002, 23:42
shake baby, die brede jongen met lang haar is mijn broertje, en ik kan je zeggen ziet er niet alleen leuk uit maar is ook nog eens heel lief
angeleyes
14-05-2002, 00:07
shake-babe,
Ja ik was er ook. Ik zat voorin aan een tafel wij waren met 8 meiden en 2 jongens, misschien is mijn neef je opgevallen, want is een hele mooie jongen met groene ogen en had een lila/paarse blouse aan. Waar zat jij?
Mag ik iets vragen?Hoe was die feest eigenlijk was het leuk?
Beslama
angeleyes
14-05-2002, 00:21
hoi stille,
Ik vond het een heel leuk feest, alleen de zangeres voor wie ik kwam was er niet. Latifa raafat. Maar er hing een hele gezellige sfeer en het publiek varieerde van 16 tot 60 en dat was wel leuk. Verder ging er wel het een en ander mis met de kaar verkoop. Er waren maar een beperkt aantal tafels . maar ondanks dat de tafels vol zaten werden er nog dure kaarten verkocht voor aan een tafel. Hadden die mensen 50 euro neergeteld moesten ze nog staan en dat is natuurlijk balen. maar ondanks alles was het erg gezellig
tangaoui2003
14-05-2002, 00:30
Ik was er ook en ik vond het heel gezellig. Maar wat angeleyes zegt klopt. Het probleem met die kaarten had voorkomen kunnen worden.
Er liepen wat meer kleine dingetjes fout, het licht op de toiletten viel plotsenling uit, waardoor er een aantal jongens dacht dat ze dan ineenkeer vrouwen mochten lasigvallen, omdat het toch donker was.
maar ja zulke mensen blijf je altijd houden
Spijtig dat ik er niet was maar ik vond het een beetje te ver van huis.Wie gaat er zaterdag naar die feest in eindhoven?Zaterdag is er ook een feest in Amsterdam.Maar ik twijfel nog welke ik moet gaan.Ik zal wel zien.
Beslama
DJ Nassi is al getrouwd.....
:zwaai:
lelalaila
14-05-2002, 16:23
HEY ALLEMAAL DIT IS MISSCHIEN WEL LEUK OM TE WETEN IK BEN VERPLAN EEN HELE GROTE ONVERGETELIJKE FEEST TE GAAN ORGANISEREN SAMEN MET EEN AANTAL MENSEN DIE BEKEND ZIJN IN ZULKE ZAKEN!!! WAAR EN WANNEER IS NOG NIET BEKEND!!! MAAR HET WORD WEL EEN NETTE FEEST JE WEET WEL MET SMOKINGS EN MOOIE JURKEN!!! GEEN DRANK, WEL MAROKKAANSE HAPJES EN GERECHTEN EN NATUURLIJK DE ALLERBESTE MUZIEK!!!
MAAR ALS HET HET ZOVER IS LAAT IK HET JULLIE WETEN!!!!!!!EN WIJ ZORGEN ER VOOR DAT ER GENOEG TAFELTJES ZIJN EN STOELEN!!!
BEY BEY :zwaai:
angeleyes
14-05-2002, 18:43
Nou lelalaila,
vertel je me wel wanneer dat feest is, ik ben namelijk gek op nette feesten.
BentDarbaida
15-05-2002, 10:36
als daoudi komt dan ben ik ook van de partij
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.