Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KAPSTERS, opzoek naar STAGE....klik dan!

LZN
21-12-2005, 18:03

Ben je opzoek naar stage bij een kapper in Amsterdam....dan kan ik je helpen, maar wees snel, want de plekken zijn beperkt. Het is bij een topgozer..aardig, lief, betrouwbaar en erg goed! Je kan veel van m leren...en geloof me, het word niet alleen vegen, koffie zetten en opruimen ed. Je word echt aan het werk gezet als KAPPER.....je doet alles wat een echte kapper ook doet...en wie weet, als je hem bevalt kun je na je stage echt bij m aan t werk...hij heeft het namelijk heel druk en word steeds drukker...en gaat in de toekomst opzoek naar een kapper om in dienst te nemen... Wie beter aan te nemen dan je eigen leerling! Dames...heb je interesse, pm me dan..

SweetSafae
22-12-2005, 09:06
te laat heb net mijn opleiding opgegeven omdat ik geen stageplek kon vinden jammerrrrrrrr veel succes en die stagieres vinden jullie zekerrrrr

MizzChahrazad
25-12-2005, 16:03
te laat heb net mijn opleiding opgegeven omdat ik geen stageplek kon vinden jammerrrrrrrr veel succes en die stagieres vinden jullie zekerrrrr oowww wat jammer.... Nou ik heb tot volgende maand de tijd om een stageplek te vinden anders is het ook vinito voor mij :( ....

Maja_de_bij
25-12-2005, 18:04
Ik ken misschien wel iemand voor je.... Je hoort er gauw over...

MizzChahrazad
25-12-2005, 18:17

Ik ken misschien wel iemand voor je.... Je hoort er gauw over... Allebei hartstikke bedankt dames... Ik ben jullie heel dankbaar wullah soekran... -xxx-

Maja_de_bij
26-12-2005, 14:39
Ik vind het heel lief dat je mij bedankt, maar mijn reactie was voor de topicstartster bedoelt.....

MizzChahrazad
26-12-2005, 14:51
Ik vind het heel lief dat je mij bedankt, maar mijn reactie was voor de topicstartster bedoelt..... ooww hhahaha sorry las het dan verkeerd... -xxx-

Maja_de_bij
26-12-2005, 14:58
Maakt niet uit kan gebeuren toch ;)

MizzChahrazad
26-12-2005, 15:05
:goedzo: -xxx-