Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sta jullie niet bij stil

Pagina's : [1] 2

cj_tetuani
24-04-2003, 22:44

Al die Honderden duizenden soldaten. Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden enz. enz Die in het midden oosten zijn. Hoeveel H.O.E.R.E.N hebben ze nodig? en waar halen die vandaan? En ik hoop niet dat zij onze moslims zusters verkrachten. Of misbruik van hun macht gebruiken. Zo iets hoor je niet in het nieuws. Je leest het niet in de krant. Sta jullie niet bij stil. Vraag jullie niet af ? hoe en wat?

_h4T3d_sE7eN
24-04-2003, 22:46
zeker wel.. maar nu ? :rolleyes:

SaMiax
24-04-2003, 22:47
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN zeker wel.. maar nu ? :rolleyes: :hihi: fayaaa

ClaudioLopez
24-04-2003, 22:48
wat is het probleem?? die soldaten moeten toch ook aan hun trekken komen....of niet soms?? :rolleyes:

amel124
24-04-2003, 22:50

Origineel gepost door cj_tetuani Al die Honderden duizenden soldaten. Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden enz. enz Die in het midden oosten zijn. Hoeveel H.O.E.R.E.N hebben ze nodig? en waar halen die vandaan? En ik hoop niet dat zij onze moslims zusters verkrachten. Of misbruik van hun macht gebruiken. Zo iets hoor je niet in het nieuws. Je leest het niet in de krant. Sta jullie niet bij stil. Vraag jullie niet af ? hoe en wat? wat kunnen we doen :(

smartie
24-04-2003, 22:51
Origineel gepost door ClaudioLopez wat is het probleem?? die soldaten moeten toch ook aan hun trekken komen....of niet soms?? :rolleyes: :rolleyes: ja en, dat doen ze thuis maar....

_h4T3d_sE7eN
24-04-2003, 22:53
Origineel gepost door smartie :rolleyes: ja en, dat doen ze thuis maar.... :rolleyes: jouw naam komt nie echt overeen met je antwoord hierop ... misschien had je Skittles moeten nemen :hihi:

Oem_Lena
24-04-2003, 22:54
Origineel gepost door cj_tetuani Al die Honderden duizenden soldaten. Amerikanen, Engelsen, Spanjaarden enz. enz Die in het midden oosten zijn. Hoeveel H.O.E.R.E.N hebben ze nodig? en waar halen die vandaan? En ik hoop niet dat zij onze moslims zusters verkrachten. Of misbruik van hun macht gebruiken. Zo iets hoor je niet in het nieuws. Je leest het niet in de krant. Sta jullie niet bij stil. Vraag jullie niet af ? hoe en wat? nou wat ik heb gezien,irakse meisje opgedoft haren los en bloemtje aan de soldaten geven,ik denk dat geen verkrachting maar vrijwillige sex

ClaudioLopez
24-04-2003, 22:55
Origineel gepost door lala_amira2 nou wat ik heb gezien,irakse meisje opgedoft haren los en bloemtje aan de soldaten geven,ik denk dat geen verkrachting maar vrijwillige sex . :goedzo:

cj_tetuani
24-04-2003, 23:18
Origineel gepost door ClaudioLopez wat is het probleem?? die soldaten moeten toch ook aan hun trekken komen....of niet soms?? :rolleyes: zou jij dat willen voor jouw zusters in de Islam Allaho Akbar ya aghie 7shoema 3liek

_h4T3d_sE7eN
24-04-2003, 23:20
ik denk dat niemand het zou willen voor zijn zusters in de Islam. maar het punt is: wat kun je, behalve een do3a, nou eigenlijk doen hiertegen ...nu op dit moment...?? :confused:

ClaudioLopez
24-04-2003, 23:21
je kan er over gaan discussieren op marokko.nl :rolleyes:

_h4T3d_sE7eN
24-04-2003, 23:22
en dan ? discussiƫren over hoe slecht het is ? dat weet degene die deze zonde pleegt zelfs.

ClaudioLopez
24-04-2003, 23:23
daarom vind ik het een beetje onzin om hierover te gaan discussieren....

sabie1983
24-04-2003, 23:26

het is inderdaad byzonder erg maar jah zoals iedreen al zei wat doe je eraan ik vind bovendien erger dat er zoveel onschuldige mensen dood gaan

Pagina's : [1] 2