OumYAssine
21-12-2005, 12:02
Terug van weggeweest, Waar ben ik geweest vraag ik me af vandaag Ergens in een hel heel ver weg en vaag Mijn hart deed pijn en bonkte met snelle slagen Mijn verleden was een hel en hemel bij vlagen Ik ben in t NU en toch spookt t verleden in mijn hoofd Het is niet weg zoals de meesten hadden beloofd Het doet nog steeds zeer en t bidden en smeken tot Allah Helpt me wel en laat me door gaan en wie weet Inshallah Laten leiden door Allah en je lijden wordt vanzelf weggewist Het gaat zo snel dat je t niet eens voelt of mist Op een dag was t daar, het gevoel dat er nog meer licht is dan ik dacht In mijn schemerige denken is t licht het enige waarnaar ik smacht Enige dagen geleden heb ik engelen aan mijn zijde gezien Een duivel en honderden engelen kwamen me verzekeren van mijn dien Vol moed keek ik hem aan en besloot hem van me weg te duwen Een duivel mag een mens toch niet storen of huwen Bezetenheid is geen spel en t is geen aanstellerij of flauwekul En t is geen ziekte waar ik me in verhul Nee de duivel bestaat en valt ons lastig als we niet sterk zijn Hij houdt ervan om ons aan te vallen en vaak gaat t om veel pijn 16 jaren lang was hij bij me en dus ik weet er alles van fluisteringen in de nacht en hij maakte dat van alles kan dingen die onvoorstelbaar leken maakte hij normaal en hij ging bijna met ziel aan de haal fluisterde t leven is t niet waard en je kunt je leven beter nemen hij zag mijn leven als een raam met dauw wat je weg moest zemen donkere nachten en duistere spelonken in je ziel en je geest en dit allemaal door een duivel een groot donker zwart beest vecht ertegen en bid tot onze Allah dit is de enige oplossing dat is de verlichte weg naar onze hemelse verlossing kniel op je knieen en buig je hoofd neder voor onze Heer Hij is onze Meester ga dus snel bij Hem in de leer Vrijdagnacht dacht ik dat ik dood zou gaan Engelen en n duivel aan de start van de baan T was een simpel gevecht van donker en licht Erna waren mijn ogen alleen op de engelen gericht Vol verbazing keek ik naar dit Goddelijke spel Keek toe hoe hij weer verdween in de Hel Een paar engelen gingen op mijn schouder zitten Ik voelde ze in mijn lichaam en borst spitten Ken je t gezegde: De Islam zal je borst verruimen en verlichten? Het is echt waar, erna voelde ik de ruimte en veel meer inzichten Mijn borst was vreemd leeg en ruim en vol met pijn De adem raasde door mijn lichaam en ik wou er alleen maar zijn Het Nu is gewoon beter en verlicht en geurt naar imaan Mijn vleugels zijn wijder en groter en sterker en ik zie de baan de slagen zijn zo stevig en ik voel de weg van mijn ziel dit bedenk ik me dagelijks als ik voor Allah op de grond kniel. dit gedicht is niet door mij geschreven , maar door iemand waar ik veel van hou. Moge Allah swt haar beschermen van al het kwade en haar leiden naar het juiste pad en deuren van geluk voor haar openen inshallah amien amien amien