Bekijk originele versie : prijzen negaffa??
Salaam meiden,
Ik ga binnenkort (inchaAllah) trouwen. Nou wil ik binnenkort een kijkje gaan nemen bij een negaffa. Behalve naar haar jurken, sieraden, kapsels e.d kijken wil ik ook info hebben over de prijzen (vanzelfsprekend).
Daar zit eigenlijk mijn probleem een beetje. Ze zou mij alles wijs kunnen maken, persoonlijk heb ik totaal geen idee van hoeveel een negaffa vraagt en wat de gemiddelde prijs is.
Ik heb begrepen dat je een jurk kan huren van een negaffa voor 150 euro, maar is dit nu inclusief sieraden, kapsel, make up e.d. of alleen de jurk? En hoe zit het nou als je gebruik wil maken van je eigen jurken en van haar alleen sieraden wil hebben?:confused:
Hoe zit het trouwens met stoelen en 3amaria huur je die ook? En hoeveel vraagt de gemiddelde negaffa hiervoor
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, wil gewoon graag een beetje op de hoogte zijn voor als ik met die negaffa ga praten. (wil gewoon niet gefleshed worden).
Meiden alvast bedankt .:kus:
ANA_Oujdia
22-12-2005, 17:26
ja ogti dat zou ik ook graag willen weten
dus dames kunnen jullie plz deze zusters helpen
soukran bezef
m3a salama
jah je kunt bij afrahg tanger mail:afrahg_tanger@hotmail.com
of bel op het nummer :0616532016
ANA_Oujdia
22-12-2005, 19:31
weetje niet hoeveel zij ervoor vraagt
kus
Zaineb19
22-12-2005, 20:16
Salaam dames, ik heb een neggafa voor 800euro met haar make up stoelen etc maar het verschilt als ik jullie was dan zou ik gewoon een weekje plannen dat je gewoon elke keer naar een neggafa gaat om te zien hoe duur ze zijn en de goedkoopste en natuurlijk de mooiste eruit te kiezen want telefonish bereik je ook niet veel ze willen niks kwijt ze willen liever dat je komt kijken en dan kunnen ze ook een mooie prijs voor je maken dus als ik jullie was dan zou ik maar effe langs gaan en prijzen vergelijken, groetjes zaineb
oem_rayan
22-12-2005, 21:26
Salaam dames, ik heb een neggafa voor 800euro met haar make up stoelen etc maar het verschilt als ik jullie was dan zou ik gewoon een weekje plannen dat je gewoon elke keer naar een neggafa gaat om te zien hoe duur ze zijn en de goedkoopste en natuurlijk de mooiste eruit te kiezen want telefonish bereik je ook niet veel ze willen niks kwijt ze willen liever dat je komt kijken en dan kunnen ze ook een mooie prijs voor je maken dus als ik jullie was dan zou ik maar effe langs gaan en prijzen vergelijken, groetjes zaineb
Welke negeffa heb jij dan genomen?
Door de tel krijg je inderdaad meestal niets te horen, maar ik sta erop. Ik zeg altijd ik wil weten wat de prijs is en als het allemaal interessant klinkt dan kom ik langs.
Tot nu toe ben ik maar een paar negeffa's tegen gekomen die 150 euro per jurk vragen. Helaas kan ik deze niet nemen, omdat zij geen chedda doen (de traditionele).
IK heb gebeld naar Farida, die is 175 per jurk. Ook als je een eigen jurk doet. Als zij van te voren komt berekend zij ook een prijs.
Ik heb gebeld naar die negeffa in vlissingen. echt een hele aardige vrouw. 150 per jurk. Geeft aan dat er ruimte is om te onderhandelen. Zij heeft geen chedda.
Gebeld naar Cheima van zeist. Als je alles bij haar neemt, dan heb je 150 per jurk, maar ik hoorde allemaal slechte verhalen over haar. Hier op het forum gelezen. Ik weet niet of het betrouwbaar is.
Jamila Badri is ongeveer 135 per jurk als je meerdere jurken neemt. echt een schat van een vrouw. Doet er alles aan om jouw zo mooi mogelijk te maken. (gezien op verschillende bruiloften en had haar zelf op mijn verloving)
Oke zijn er nog andere zusters met info. Ik ben namelijk ook hard opzoek naar een goede en goedkope negeffa. Wie o wie...
tempted_2_touch
22-12-2005, 22:34
voor chedda kan je het beste bij:
touria gamar uit amsterdam
seloua uit amsterdam
nadia uit maastricht zijn zij doen het beste vind ik...
nadia is volgens mij voor 1100euro en je kan zoveel jurken aandoen als je maar wilt en stoelen en decoratie zitten erbij en ik vind haar de BESTE ZIYANA uit NEDERLAND ze heeft al 25 jaar of meer ervaring echt een top ziana :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.