Bekijk originele versie : Tip voor de meiden die willen afvallen!!!
He meiden...
Ik heb n tip voor jullie die helpt bij het afvallen: heel veel brandnetelthee drinken van Zonnatura...ik doe het ook en ik eet gewoon normaal maar ik ben toch al 2 kilo afgevallen in een week tijd...en ik beweeg niet eens extra ofzo....
Rizlan212
20-12-2005, 16:31
hoi
En is het lekker?
En waar kan je die thee kopen?
hoi
En is het lekker?
En waar kan je die thee kopen?
Ja ik vind die thee wel lekker, in ieder geval lekkerder dan groene thee..en het kost 1,59 en ik heb m gewoon bij de albert heijn gekocht
Rizlan212
20-12-2005, 16:52
Oh ok schoekran:kus:
Ohh, helpt het echt??? Zou supper zijn! van wie heb je het?
chaima_sweety
20-12-2005, 17:02
eeeyy
ik heb een vraagje? at je ook gewoon zoetigheid zoals chips enso
Ik heb het gelezen op het forum van de yes (je weet wel dat tijdschrift)...dus ik dacht ik ga het ook gewoon proberen...tis kruidenthee dus baat t niet het schaadt in ieder geval ook niet! Maar ik ben dus echt 2 kilo lichter ik ben echt blij...mn broeken zitten een stuk minder strak!!
Ik heb het gelezen op het forum van de yes (je weet wel dat tijdschrift)...dus ik dacht ik ga het ook gewoon proberen...tis kruidenthee dus baat t niet het schaadt in ieder geval ook niet! Maar ik ben dus echt 2 kilo lichter ik ben echt blij...mn broeken zitten een stuk minder strak!!:banana: :banana:
oeps 2 x geplaatst...sorry beetje enthouasiast ben ik hahaha
wipneusje
20-12-2005, 17:09
He meiden...
Ik heb n tip voor jullie die helpt bij het afvallen: heel veel brandnetelthee drinken van Zonnatura...ik doe het ook en ik eet gewoon normaal maar ik ben toch al 2 kilo afgevallen in een week tijd...en ik beweeg niet eens extra ofzo....
brandnetel thee is trouwens ook heel gezond, het werkt bloedzuiverend..ook goed voor je huid
brandnetels zijn ook heel gezond, maar het lijkt me niet zo lekker om zo te eten..ik koop soms wel eens brandnetelkaas en dat is echt heerlijk
eeeyy
ik heb een vraagje? at je ook gewoon zoetigheid zoals chips enso
ja maar wel met mate, dus niet hele zakken chips enzo...het is niet zo dat het een wondermiddel is...het ondersteunt je bij het afvallen...ik eet gewoon normaal 3 x per dag en gewoon wel tussendoortjes zoals sultana enzo..ik leef niet alleen op appels ofzo..dat hou ik nooit vol
brandnetel thee is trouwens ook heel gezond, het werkt bloedzuiverend..ook goed voor je huid
brandnetels zijn ook heel gezond, maar het lijkt me niet zo lekker om zo te eten..ik koop soms wel eens brandnetelkaas en dat is echt heerlijk
ja klopt dat staat ook op de verpakking...ik vind die thee iig veel lekkerder dan groene thee, maar smaken verschillen naturlijk
chaima_sweety
20-12-2005, 17:13
okey bedankt voor je antwoord;)
MoroccanRose22
20-12-2005, 18:01
ik heb gehoord dat water met ciroen schijnt te helpen ( elke ochtend voor t eten) ga t zelf ook nog proberen ;)
groetjieees
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.