Bekijk originele versie : moelijke zusje!!!!!! wat te doen
hallo allemaal,
ik heb een zusje van 10 die haar ouders niet respecteert,ze weten niet wat ze moeten doen,verwennen,slaan,uitpraten,proffesionele hulp zoeken,mn ouders zijn echte
schatten!maar zijn nu gewoon echt hulpeloos,mn zusje die schreewt tegen ze scheld uit en dreigt met weglopen en zelfmoord als ze iets niet mag of als ze net over delijn gaat,wallah ik ben het zat ik wil hier een oplossing vinden want ze maakt onze gezin een levende hel,niks helpt!!!!!please wie heeft dit ook of heeft en oplossing! of ideetjes!! :(.
salaam,
nee ik heb dit niet, maar ik heb wel een broertje van bijna 11, hij is ook wel wat bazig, maar me ouders kunne hem aan, ik begrijp niet dat zo een kleine meid de boel op stelten kan brengen, misschien hebben, jullie haar wel een beetje te veel verwend vroeger, maar echt een oplossing,.....hm...misschien wel,
haar in de kelder opsluiten, zonder eten drinken, vastgebonden, en na een week haar terug eruit halen, dan is ze helemaal weer de oude,...denk ik toch, nee wolah, ik weet het eigenlijk niet, misschien kun jij een gesprek met haar voeren, aangezien ze je ouders toch niet meer serieus neemt, maar ik vind het echt naar voor je en inschahalah komt het allemaal wel inorde!!!
Mijn zusje van zes :boos:
SweetLady
24-04-2003, 20:02
Origineel gepost door Neb
Als je zusje 10 jaar is en drijgt met zelfmoord en weglopen, dan moet je eens je huisarts raadplegen. Meisjes op deze leeftijd die zulk gedrag vertonen zullen misschien eens moeten praten met een psychiater of een maatschappelijk werker. Zelf oplossen door slaan of andere dingen die je voorstelde zal niet helpen. Veel succes, dit is mijn serieuse raad als je het een vervelende opmerking vind dan was dat niet de bedoeling.
Helemaal mee eens ;)
SweetyJeblia
24-04-2003, 20:05
Origineel gepost door favo
ja qwatra,ikheb t geprobeert om rustig met haar te praten,maar zonder resultaat!
ze is wel verwend vroeger maar nu is ze gewoon onhandelbaar!
ze dreigt soms met expres naar politie te gaan om te zeggen dat ze word geslagen,terwijl dat niet zo is
sallaam ik heb dat probleem niet
maar heb denk ik wel een oplossing laat haar een keer naar marokko gaan voor 3tot 5 maanden en dan zouden ze haar leren geen RESPECT voor haar ouders
:zwaai:
Oem_Lena
24-04-2003, 22:48
hallo allemaal,
ik heb een zusje van 10 die haar ouders niet respecteert,ze weten niet wat ze moeten doen,verwennen,slaan,uitpraten,proffesionele hulp zoeken,mn ouders zijn echte
schatten!maar zijn nu gewoon echt hulpeloos,mn zusje die schreewt tegen ze scheld uit en dreigt met weglopen en zelfmoord als ze iets niet mag of als ze net over delijn gaat,wallah ik ben het zat ik wil hier een oplossing vinden want ze maakt onze gezin een levende hel,niks helpt!!!!!please wie heeft dit ook of heeft en oplossing! of ideetjes!! :(
vertel haar over islam
_h4T3d_sE7eN
24-04-2003, 22:48
hallo allemaal,
schatten!maar zijn nu gewoon echt hulpeloos,mn zusje die schreewt tegen ze scheld uit en dreigt met weglopen en zelfmoord als ze iets niet mag of als ze net over delijn gaat,wallah ik ben het zat ik wil hier een oplossing vinden want ze maakt onze gezin een levende hel,niks helpt!!!!!please wie heeft dit ook of heeft en oplossing! of ideetjes!! :(
hak die knoop door voor haar over die zelfmoord-issue...
PAAR RAKE KLAPPEN DIE ZE NOOIT ZAL VERGETEN
Origineel gepost door lala_amira2
vertel haar over islam
salaam alaikom wa rahmatoe allahi wa barakatoehoe,
dit vind ik ook een goed antwoordt
moet je zekers proberen :goedzo: :goedzo: :goedzo:
ma'salama
liefs laila
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.