Bekijk originele versie : ik ga straks naar parijs
:hoera: met school excursie......om 3 uur snacht's vertrekt de boezzie.....:bril:
Origineel gepost door ouiam_tet1
:hoera: hey chaimaa gedraag je he :stout:
vertaal in marokkaans en je lijkt precies op me moeder :hihi:
Ow leuk :boogie:
(Ik heb ook schoolexcursie naar Barcelona maar ik mag niet mee van mijn ouders :( )
salaam,
ik wens je veel plezier, mijn zus is 's morgens naar londen vertrokken voor drie dagen, en ik ga over twee weken ook naar londen ook met school, wolah ik kijk er al naar uit, parijs komt volgend jaar pas aan de beurt, dus als je terug bent, moet je ons zeker de leuke dingen vertellen,xxxxxxxxxxxx
ClaudioLopez
24-04-2003, 19:40
ik wil ook :(
dit is de laatste keer dat ik mag blijven overnachten met een schoolreisje :rolleyes: echt droog..parijs k ga straks tot zondag ochtend..maar we nemen laptop mee dus :hoera: (chatfreak :stout: ) volgend jaar gaan we week naar barca en ik mag alleen als me tweelingbroertje meegaat..want me broer heeft dingen bij me moeder lopen influisteren in zijn jeugd van schoolreisjes..nou lekker :rolleyes:
Origineel gepost door qwatra
salaam,
ik wens je veel plezier, mijn zus is 's morgens naar londen vertrokken voor drie dagen, en ik ga over twee weken ook naar londen ook met school, wolah ik kijk er al naar uit, parijs komt volgend jaar pas aan de beurt, dus als je terug bent, moet je ons zeker de leuke dingen vertellen,xxxxxxxxxxxx
thanks meid..jij ook veel plezier.....en ik ga vertellen zeker zeker :stout:
Origineel gepost door Chaimaa
thanks meid..jij ook veel plezier.....en ik ga vertellen zeker zeker :stout:
is goed :stout: :stout:
Origineel gepost door Chaimaa
:hoera: met school excursie......om 3 uur snacht's vertrekt de boezzie.....:bril:
Aaaah leuk meissie! :D :Iluvu:
Have fun!
Wiejaww...als ik dit thuis moet vertellen :jammer: IK mag nooit mee als het een excursie met overnachting is! :kwaad:
Origineel gepost door Mixed_Angel
sho leuk
overnachten :eek: krijg ik sandaal tegen me kop :D
veel plezier en maak shie fotos en plaatsennnnnnnn ( zonder jou mag ook :D ')
haha ja dat d8 ik dus ook maar dit is de last year :huil: dus ff van genieten! k heb weken lopen slijmen enzo voordat ik mocht :rolleyes:
ik ga picca's maken en dan krijgen jullie ze te zien :p
Origineel gepost door Marocca
Have fun!
Wiejaww...als ik dit thuis moet vertellen :jammer: IK mag nooit mee als het een excursie met overnachting is! :kwaad:
aaaaah tnx meid :Iluvu: :verliefd: ik ga foto's maken :stout:
eej t is ook een wonder dat ik mag... :rolleyes:
:D
Origineel gepost door XmrALiX
**** PARIJS :rolleyes:
:Iluvu: :verliefd: it
Origineel gepost door Marocca
Have fun!
vroeger mocht ik ook nooit gaan, maar nu zit ik op een heel moeilijke school die er echt grote probs van maken als je niet meegaat, lange gesprekken met de ouders, ze denken ook steeds, oh..tis een marokaantje, dus die kunne het niet betalen of zo, dus altijd veel gezeik, heeft me vader zichzelf de moeite uitgespaard, en laat ons nu gewoon gaan, ....by the way chaimaa, bid je, zo ja waar ga je bidden als je weg bent?? :zwaai:
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Origineel gepost door ouiam_tet1
:o chaima 7die rasek :rolleyes: 3andek ied7iek 3liek shie wa7id :kwaad: :eek: :D
mama wat doe jij hierrrrrrrrrr :eek:
Origineel gepost door XmrALiX
Chaaima die BuZ gaat gekaapt WORDEN
door wie :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.