Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hier moet je zeker ff naar kijken!!!!!!!!!!!

berkane18
24-04-2003, 18:15

Asalaam wa aleikom wa rachmatoelahie! Bij deze wil ik u mededelen dat u naar www.ourzazate.tk moet gaan je weet niet wat je mist! Je kan er van alles vinden van Islam tot Discussieforums! (de site is nog niet zo oud dus er word nog aan gewerkt!) En ik verzoek u ook om een nieuw discussiepunt aan te snijden zodat andere mensen er op kunnen reageren en u zelf kunt natuurlijk ook reageren op discussiepunten die er al zijn en heeft u nog tips en of commentaar dan horen we het graag in the geustbook! Met vriendelijke groet, Nouh Sbaï (promoter) THE OURZAZATE.TK CREW

berkane18
24-04-2003, 23:01
En wat houd spam in?

MasterX
25-04-2003, 00:44
Origineel gepost door berkane18 En wat houd spam in? Wat is spam? Spammen is het ongevraagd verzenden van grote hoeveelheden e-mail met dezelfde inhoud en/of het ongevraagd in grote aantallen nieuwsgroepen op het internet posten van een bericht met dezelfde inhoud. De inhoud van het bericht doet daarbij niet terzake. Of het nu reclame is of een oproep tot wereldvrede, bij spammen gaat het alleen om het volume. Ik heb nou meerdere keren gelezen dat ik naar die site moet gaan. 1 keer is genoeg. Dank je wel........

foad
25-04-2003, 03:07
salaam berkane18, wat moet die site nu inhouden? is dat u manier van aandacht te trekken? foto's van jouw en je vrienden, en islam???? Stafirallah salaam moehalaikoem

berkane18
25-04-2003, 15:51

Asalaam wa aleikom! Ik probeer aandacht te trekken om mensen te overtuigen voor de Islam te kiezen en die foto's zijn voor vrienden die ons kennen!

MasterX
25-04-2003, 17:24
Origineel gepost door berkane18 Asalaam wa aleikom! Ik probeer aandacht te trekken om mensen te overtuigen voor de Islam te kiezen en die foto's zijn voor vrienden die ons kennen! Aha. Dan zijn er betere alternatieven.... www.***********.nl www.overgave.com www.al-islaam.com www.redouan.nl www.islaam.nl and so on and so on....................

berkane18
25-04-2003, 17:45
Ja dat is zo en wij willen gaan uitbreiden tot zo'n grote site zoals die je net heb opgenoemd!