Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alhociematje

tangia21
19-12-2005, 17:02

waar voel je je te schuldig over?:confused:

Alhocimatje
19-12-2005, 17:42
he meid, lief dat je er naar vraagt, maar ik voel me gewoon echt misselijk worden als ik eraan terugdenk, ik bedoel ik ging gewoon met iemand om die al getrouwd was notabene, oke ik wist het weliswaar niet maar toch snap je! ik voel me echt heel schuldig tegenover zijn vrouw en kids, maar ten allereerst ben ik bang omdat het toch wel een zonde is geweest, ik bedoel wat zal mijn straf hiervoor zijn? ik kan alleen maar Allah Soebhanawatahalla Zijn vergiffenis vragen een ding is zeker, hij was ZO GOED in het verbergen ervan, niet te geloven en als je hem zou kennen, danhad je echt nooit gedacht dat hij een vader zou zijn of notabene getrouwd, ik bedoel ik heb daar altijd een beeld van, hoe zo iemand hoort te zijn, wallah ik snap het echt niet meer!

hudayfa
19-12-2005, 17:55
maar meid straf je eigen niet zo erg je ginge er niet vanuit je neya was safia begrijp je maar hoe ben je er achter gekomen ? als ik mag vragen

badparel
19-12-2005, 17:59
ewa alhocimatje jij kon het ook niet weten toch?ik neem aan dat je er nu wel een punt achter hebt gezet?

Alhocimatje
19-12-2005, 19:30

hallo meiden, dit is jaren terug gebeurd hoor! ik kwam hem alleen maar weer tegen, aan de leeftijd van zijn kinderen kon ik zien, dat hij dus allang kinderen had, en dus ook toen hij met mij omging, elhemdoelilah ben ik allang niet meer zo dom om een relatie te beginnen, toendertijd was is gewoon naief en geloofde hem gewoon op zijn woord, ik ging ook met hem om maar met een serieuze intentie, ik dacht dat het van zijn kant ook was maar jah dus niet! wallah als ik nou terugdenk en die kindertjes voor me zie, dan kan ik wel janken! zo onschuldig

Alhocimatje
19-12-2005, 19:33
maar meid straf je eigen niet zo erg je ginge er niet vanuit je neya was safia begrijp je maar hoe ben je er achter gekomen ? als ik mag vragen hoe ik er was achtergekomen? het werd me verteld door iemand die hem ook kende, maar nog zo dom als dat ik was geloofde ik het niet, want zehme ik was so in love, maar goed in confronteerde hem ermee, en nee het was niet waar en al die blablabla, totdat ik een keer in de tram zat en net op dat moment zag ik zijn auto en er zat een vrouw naast hem, ejema hla grappenmaker want toen ik hem daarmee weer confronteerde zei hij:"het was mijn zus" :maf: toen dacht ik echt, het is waar...