Bekijk originele versie : De allereerste symptomen van een zwangerschap
Saloua1978
19-12-2005, 08:39
dames,
Ik geloof dat ik zwanger ben. Kan volgens mij niet want ik slik de pil maar ja deze is ook weer niet 100% betrouwbaar.
Maar ik ben zo misselijk ik geef over heb dorst ruik geuren.
Wie kan mij vertellen wat de eerste tekenen zijn.
Ik ben vorige week ongesteld geweest maar ik twijfel nu want waarschijnlijk is het een valse menstruatie geweest.
Ik heb al een kindje en alles wat ik nu voel voelde ik ook tijdens die eerste zwangerschap.
Wie heeft dit ook meegemaakt?
dames,
Ik geloof dat ik zwanger ben. Kan volgens mij niet want ik slik de pil maar ja deze is ook weer niet 100% betrouwbaar.
Ik ben vorige week ongesteld geweest maar ik twijfel nu want waarschijnlijk is het een valse menstruatie geweest.
Ik heb al een kindje en alles wat ik nu voel voelde ik ook tijdens die eerste zwangerschap.
het hoeft echt niet te betekenen dat je zwanger bent hoor.
ik heb het namelijk 2 keer gehad, slik ook de pil maar toch was ik misselijk en voelde me beroert. Het was zelfs zo dat me menstruatie was weg gebleven. Ik heb een test gedaan en er was niks. Ik denk dus niet dat je zwanger bent hoor, maar als je het voor de zekerheid wil weten moet je ook een test doen.
Saloua1978
19-12-2005, 09:28
blabalabl...symptomen of niet. test is het enige wat uit zal wijzen of je zwanger bent of niet
je ehbt notabene al een kindje..za3ma je weet nie wat voor symptomen er zijn :moe:
Wat een zielig persoon ben jij. Als je niets hebt toe te voegen aan deze topic hou dan je mond.
SanaeB1982
19-12-2005, 09:29
doe een test schat, dan ben je van die onzekerheid af!!
Liefs Sanae
Saloua1978
19-12-2005, 09:30
Heb ik gedaan deze is negatief maar toch voel ik dat er wat aan de hand is
minous21
19-12-2005, 09:41
Vraag of je een bloedtest mag doen bij de huisarts!
dames,
het ligt er denk ik ook aan hoe lang je dit al hebt. voor hetzelfde geldt heb je kou gevat en krijg je deze symptomen. Als het aan blijft houden, zou ik over een paar dagen nog een keer testen of naar de huisarts gaan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.